Jij bedoelt Gargamel ?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Die boef? Maar ik vergeet hoe hij heet.
Oh, gelukkig. Ik ben er niet helemaal zeker van of de serie ooit op de Nederlandse tv is uitgezonden. Ik kan geen verwijzing vinden op Google of in Wikiquote:Op maandag 11 juni 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
Dit plaatje ken ik!
FKA +1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
David Byrne talking Heads
Deze bedoel ik. En daar zat ook een homo in!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Huh, ik heb wel eens een andere serie gezien over jonge advocaten in 1 huis. Remake misschien?
Nee, zegt me niks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Deze bedoel ik. En daar zat ook een homo in!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:17 schreef PhysicsRules het volgende:
indonesie en monaco
Ik wil echt niet zeuren, maar dit staat in de OP:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Lijkt me duidelijk dat zo'n vraag door een persoon Beantwoord moet worden.....
quote:Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming in één antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden.
Nee, dat is niet zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Lijkt me duidelijk dat zo'n vraag door een persoon Beantwoord moet worden.....
Nee, dan had hij er sneller bij moeten wezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:21 schreef PhysicsRules het volgende:
zo teruglezend lijkt me dat Scott recht heeft op het punt.
Het is heel simpel: een vraag heeft één of meer antwoorden. Dit is een gevalletje meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
okay okay... maar 2 landen is niet echt een opsomming
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:22 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
okay okay... maar 2 landen is niet echt een opsomming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |