Ik heb dat hele 80's gebeuren nog niet gezienquote:
Zeg, meisje, gaat het welquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
Jij bent dan ook al van de oude garde he
Is wel leuk hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele 80's gebeuren nog niet gezien.
Maar ik kom ook eigenlijk nooit in de index...
Nou, ik heb bijvoorbeeld gegeten bij een chinees, en bij het betalen kreeg je dan een glaasje super sterke alcohol, van het huisquote:Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
Vertel!
Er bestaan ook zo'n glaasjes die veranderen (het glas zelf dus, geen knikker ofzo).quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijvoorbeeld gegeten bij een chinees, en bij het betalen kreeg je dan een glaasje super sterke alcohol, van het huisGeen gewone 40% shizzle, nee, ver boven de 70% moet het geweest zijn, maar 95 % kan ook. Zonder gekheid.
En dat kwam dus in een porseleinen bekertje, met onderin een soort grote glazen knikker. En onder die knikker is dan aan de binnenkant een tekeningetje gemaakt. En als dat bekertje gevuld is met die rocket fuel, dan zie je in die knikker een plaatje van een blote vrouw met de benen wijdMaar goed, het is een chinees ding, geen borsten dus
En als je die rocket fuel uit de bekertje opdrinkt, dan zie je het dus niet meer
Gewoon een geniaal brekingsindex-grapje, ik moet nog ff kijken of het met water ook werkt, maar dat zal wel niet![]()
Oh ja, ik heb dus ook zoeen glaasje, voor 3 euro mogen kopen
Nee nee dat is dit niet. Ik heb met mijn mooie nieuwe camera MET super-macro stand een foto gemaakt, wacht ff.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er bestaan ook zo'n glaasjes die veranderen (het glas zelf dus, geen knikker ofzo).
Idd, zien dusquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat is dit niet. Ik heb met mijn mooie nieuwe camera MET super-macro stand een foto gemaakt, wacht ff.
Ga je nog wat leuks doen dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
Ik heb woensdag trouwens een dagje verlof![]()
ja hoor, mevrouwtje-uit-het-land-vol-technologische-hoogstandjesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
Ja, eigenlijk... je was beter direct met zo'n foto afgekomen...
We moeten onze schuldsaldoverzekering gaan ondertekenenquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 11 juni 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, mevrouwtje-uit-het-land-vol-technologische-hoogstandjes
Het glaasje van bovenafquote:
En dat in een restaurant zegquote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het glaasje van bovenaf
[afbeelding]
Blote vrouw onderin, enigszins aangepast qua levels en zo
[afbeelding]
Kan uitlopen zoiets he, dus misschien heb je aan een dag niet genoeg hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
We moeten onze schuldsaldoverzekering gaan ondertekenenEn dat duurt maar een kwartiertje ofzo, dus een dagje verlof vond ik wel net lang genoeg
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
En met een foto van zo'n prachtvrouw ga ik slapen![]()
Van mijn dag verlof dromen![]()
Toedeloe![]()
Truste liefquote:Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
En met een foto van zo'n prachtvrouw ga ik slapen![]()
Van mijn dag verlof dromen![]()
Toedeloe![]()
Ja man, lachen tochquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja man, lachen tochIk had zoiets nog nooit gezien
zoeen glaasje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |