Op welke server?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef freecell het volgende:
Het is hier opens weer stil...
Iedereen aan het slapen?
Ik zit in #groningen
Op die server zit ik ook niet :pquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:59 schreef teigan het volgende:
Ze heeft gisteren twee keer overgegeven, en nu wil ze niet meer eten of drinken.. En ze slaapt alleen maar..
En ze gloeit...
arme poesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:13 schreef teigan het volgende:
Hm, ze begint weer wat te eten... Hopen dat het nu toch weer beter gaat..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Sorry dat ik geen doegg zei gister.
Kreeg een mega ruzie mt mn moeke.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:35 schreef Renesite het volgende:
Morn'
Hopelijk haal je het tentamen. Ik zal tijdens mijn werk voor je duimen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:51 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Tentamen vanmiddag... En ik moet nog leren
Dank jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hopelijk haal je het tentamen. Ik zal tijdens mijn werk voor je duimen.
succes!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo ook tentamen. 10 uur.
Ja. Brrr. Ik zie er zo tegenop, maar dat doe ik altijd met tentamens. Maar er is mij gisteravond meerdere keren verteld dat de aarde niet vergaat als ik 'm niet haal, en dat ik zelf ook niet dood ga, dus daar vertrouw ik dan maar op.quote:
Suc6, DaD. Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zo ook tentamen. 10 uur.
Awwwww....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Sorry dat ik geen doegg zei gister.
Kreeg een mega ruzie mt mn moeke.
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
en toen moest je meteen achter de pc vandaan?
/nostalgie.
Oh, je bent voor mij in een half uurtje klaar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Suc6, DaD. Ik zal voor je duimen.
* Peterselieman krijgt een drukke dag zo![]()
Niet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, je bent voor mij in een half uurtje klaar waarschijnlijk.
Geldt het academisch kwartiertje nu wel of niet bij tentamens?.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, je bent voor mij in een half uurtje klaar waarschijnlijk.
Geldt het academisch kwartiertje nu wel of niet bij tentamens?.
Hebben ze op de Hanze ook al een academisch kwartiertje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet!
Je moet op tijd aanwezig zijn, een kwartier later kom je er nog in, maar als je meer dan een kwartier te laat bent niet meer!
Zei ik dat ergens?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze op de Hanze ook al een academisch kwartiertje?.
Oke, we blijven al binnenquote:
Succes.!quote:
Good Luck Wisht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan ga ik nu die kant maar op. Wish me luck.
Whhehe, niet zo pesten, het is vast niet de 1e les.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef maok het volgende:
[..]
Oke, we blijven al binnen![]()
Pas wel op voor DaD want die moet zo nog een tentamen maken.![]()
Nouja, dan gaan we uit van het positieve en is het een "good thing".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet...
DaD: luck!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Zei ik dat ergens?
Ik weet alleen dat er geen academisch kwartiertje is bij tentamens.
Ik heb namelijk een man die net heel veel haast had om op tijd op zn tentamen te komen.
Maar HBO bashen is natuurlijk altijd leuk
Zometeen ga je nog zeggen dat ik zometeen geen tentamen heb, maar een SO of een proefwerk
Okquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Zo bedoelde ik het helemaal niet, maar ik vroeg me af hoe jij kon weten van het academisch kwartiertje. Nadat ik op invoeren had gedrukt, dacht ik aan Tara
.
Dat voelt ze aan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik probeer mijn tentamen te leren, maar de poes vindt van niet
Ze gaat steeds op de reader liggen die ik probeer te lezen.
En het is al een heel saai verhaal over de wet BIG
kom op, tanden op elkaar, internet verbinding verbreken en studeren maar!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Grulez het volgende:
Saaie dag tot nu toe. Grijs buiten en geen zin om actief te worden...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens mag je bij onze tentamens (RUG) een half uur te laat komen, geen kwartier. Dat kwartiertje langer dan de Hanze, daar zit dat academisch kwartiertje dan weer in denk ik
Ik ben er dus weer, tentamen ging wel, is afwachten. Mijn inschattingen vantevoren zijn absoluut onbetrouwbaar, dus daar begin ik niet meer aan
Ik heb dr bijna aangereden vandaagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef maok het volgende:
[..]
Oke, we blijven al binnen![]()
Pas wel op voor DaD want die moet zo nog een tentamen maken.![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
Ik probeer mijn tentamen te leren, maar de poes vindt van niet
Ze gaat steeds op de reader liggen die ik probeer te lezen.
En het is al een heel saai verhaal over de wet BIG
ik kan het vrij goed inschatten altijd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn inschattingen vantevoren zijn absoluut onbetrouwbaar, dus daar begin ik niet meer aan
Klinkt lekker tóch positiefquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor m'n gevoel ging het vrij goed, kon de meeste vragen vlot beantwoorden en beredeneren, maar dat gevoel heb ik vaker gehad bij dit vak en dan had ik wéér een 5. Dus wat TARA zegt, eigenlijk.
Nou, inderdaad zeg. Dan beloon ik mezelf met een zelf gebakken chocoladecake.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben benieuwd, DaD. Wel een feestje waard als je dat vak nu eindelijk eens haalt!
Uchequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Dan beloon ik mezelf met een zelf gebakken chocoladecake..
Ik vind het samenzijn van mij en mijn chocoladecake ook best een feest.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uche
Van Dale:
feest (het ~, ~en)
1 samenzijn om een heuglijk feit te vieren => party
haha, dat zal wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het samenzijn van mij en mijn chocoladecake ook best een feest.
Je wil gewoon niet delen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het samenzijn van mij en mijn chocoladecake ook best een feest.
Maar ik duim ook voor jou!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor m'n gevoel ging het vrij goed, kon de meeste vragen vlot beantwoorden en beredeneren, maar dat gevoel heb ik vaker gehad bij dit vak en dan had ik wéér een 5. Dus wat TARA zegt, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:57 schreef Viking84 het volgende:
Even pauze, hoor.
Even appel eten, lunchen straks, MSN'en.
Ben gewoon al vanaf 7 uur bezig, lijk wel gek. Maar als ik om half 7 wakker ben, kan ik toch niet meer slapen, omdat ik de hele tijd denk aan alles wat ik nog moet doen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |