Uiteraard, er zijn grenzen natuurlijk. Heroïne zou ik nooit doen en dat veroordeel ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is niet met alles zo. Alhoewel, dat ligt ook aan hoe je het stelt.
Klopt. Maar zolang je het houdt op 1, ja dan denk ik dat er niet veel gebeurt. Terwijl je vanaf je 12e 1 pakje per dag rookt, dat niet heeeeel erg gezond voor je is.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Ik zeg alleen dat de 1e sigaret ook niet bepaald gezond is.
Waarom dat dan wel? (Gewoon belangstelling hoor)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn grenzen natuurlijk. Heroïne zou ik nooit doen en dat veroordeel ik.
Ik ken zo iemandquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Maar zolang je het houdt op 1, ja dan denk ik dat er niet veel gebeurt. Terwijl je vanaf je 12e 1 pakje per dag rookt, dat niet heeeeel erg gezond voor je is.![]()
Lol. Understatement?!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Maar zolang je het houdt op 1, ja dan denk ik dat er niet veel gebeurt. Terwijl je vanaf je 12e 1 pakje per dag rookt, dat niet heeeeel erg gezond voor je is.![]()
Hehe, great minds...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn grenzen natuurlijk. Heroïne zou ik nooit doen en dat veroordeel ik.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voor de 1e, en ws ook de laatste, keer ben ik het redelijk met je eens.
Omdat ik daarvan weet wat dat met je kan doen na 1 keer gebruiken.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom dat dan wel? (Gewoon belangstelling hoor)
Ik ken iemand die is 1.50 hoog ofzo daardoor. Op je 21e, en dat omdat je vanaf jongs af aan al diverse soorten drugs gebruikt. Dat verstoord je groei enorm.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand. (Maar dan vanaf zn 11e)
![]()
1, 2. Check.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Test.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Test.
Klopt. Vriend van mij heeft dat. Echt te drama en hij weet ook wel dat hij minder moet blowen, maar hij blijft het gewoon keihard doen. Die gozer heeft een korte-termijn geheugen van een pinda.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik weet wel dat als je lang blowt, intensief, dat je geheugen een gatenkaas wordt.
Aha.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Omdat ik daarvan weet wat dat met je kan doen na 1 keer gebruiken.
Ikel.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Test.
Zo'n collega heb ik dus. Ik moet zelf toegeven dat ik ook te veel blow, ben er dan ook mee gekapt voor onbepaalde tijd. Gebruikte het regelmatig, omdat ik concentratie problemen had en hyperactief was. De "medicijnen" daarvoor, heb ik als veel minder ervaren...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:10 schreef Aryon het volgende:
[..]
Klopt. Vriend van mij heeft dat. Echt te drama en hij weet ook wel dat hij minder moet blowen, maar hij blijft het gewoon keihard doen. Die gozer heeft een korte-termijn geheugen van een pinda.
En sowieso alle harddrugs zou ik nooit proberen, vooral omdat je verhalen hoort die niet heel gezellig klinken.
Door de verslavende eigenschap ervan. En meestal omdat je vriendengroep het ook doet en je dan gewoon gaat meedoen omdat je er anders buitenvalt. Er ergens bijhoren. Weet ik veel. Er zijn zo veel redenen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aha.
Toch blijf ik het heel apart vinden dat de meesten zeggen dat 1x blowen (of roken, wat je wil) niet erg is.
Maar waarom blijven die mensen dan altijd doorgaan en raken (uiteindelijk?) verslaafd? Dat vraag ik me dan altijd af.
Arrogant ding.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, wat heb ik toch een lekker kontje.
Téring. Post hem dan ookquote:Op maandag 11 juni 2007 22:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
God, wat heb ik toch een lekker kontje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |