Doegg !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef Viking84 het volgende:
*zucht*, huisgenoten die naar de winkel gaan en niets voor jou mee willen nemen. Dan ga ik zelf maar.
Daag.
Tja, wij hebben ook nog via de telefoon gehad, en dat was ook geen pretje iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oeh, herkenbaar![]()
.
Maar jij hebt nog geluk dat je in dit tijdperk leeft. Ik moest nog via de telefoon internetten en als het eindelijk gelukt was om me aan te melden en ik net een msn-gesprek was gestart, moest ik alweer stoppen, omdat het anders te duur werd.
En Tangarine... heb jij morgen wel tijd om te zwemmen?.
the good ole daysquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Maar jij hebt nog geluk dat je in dit tijdperk leeft. Ik moest nog via de telefoon internetten en als het eindelijk gelukt was om me aan te melden en ik net een msn-gesprek was gestart, moest ik alweer stoppen, omdat het anders te duur werd.
Die geluidjes maakten het tofquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef fridiot het volgende:
[..]
the good ole days
wat was dat slooooom
ik had dan ook nog es een modem waar je die geluidjes niet uit kon zetten
ik ging soms meezingen zelfsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Jesse_ het volgende:
Die geluidjes maakten het tof [afbeelding]
(maar toen ik dat had was er nog geen msn)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef maok het volgende:
Wat dacht je van onze eerste computer (ca 20 jaar geleden):
[afbeelding]![]()
Daar kon geen internet op hoor. Maar hij was wel draagbaar......voor mijn ouders.
Nooit echt aan icq gedaan, ik had eentje met 6 cijfers geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik ging soms meezingen zelfst was iedere keer precies tzelfde deuntje (tenzij de provider niet meewerkte)
en geen msn inderdaad, toen was icq nog hip
met mensen die liepen op te scheppen over dat hun ICQ# minder digits had
die geluidjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef fridiot het volgende:
[..]
the good ole days
wat was dat slooooom
ik had dan ook nog es een modem waar je die geluidjes niet uit kon zetten
quote:
je bent niet de enige hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef fridiot het volgende:
ik ging soms meezingen zelfst was iedere keer precies tzelfde deuntje (tenzij de provider niet meewerkte)
Dat is dan ook precies wat we hebben gedaan. Met een kwartiertje pauze, maar dat lijkt me mogen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat bibliotheken bedoeld waren om te studeren?.
Van wie is die ook alweer? Heideroosjes of BZB? Te lui om op te zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Ik luister een te dom nr![]()
Het heet: Bomen zijn relaxed.
Dat zegt denk ik al genoeg.
Gezellige huisdierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
fijn...
mijn kater is zo bang dat hij iets te kortkomt dat hij vandaag al twee keer het bakje van poes heeft leeggevreten..
Gevolg: Ook hij gaat aan het kotsen....
Viel mij ook al op iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
damn, nog niet eens vol.
Whehe, die is tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
!
Ik luister een te dom nr![]()
Het heet: Bomen zijn relaxed.
Dat zegt denk ik al genoeg.
fantastisch, echt waar.. Maar in dit geval vond ik het echt eigen schuld, dikke bult..quote:
Weet je zeker dat je niet even langs de DA moet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef teigan het volgende:
[..]
fantastisch, echt waar.. Maar in dit geval vond ik het echt eigen schuld, dikke bult..
Maar ik kan zo slecht tegen het opruimen van kots, ik krijg er zelf altijd braakneigingen van..
Whehehe, ik weet het.quote:
Ben ik blij dat ik geen kat/poes heb. Mwah.. Wil er wel een, maar soms op die momenten denk je tjah.. En toch te kleine kamer voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Maar ik kan zo slecht tegen het opruimen van kots, ik krijg er zelf altijd braakneigingen van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |