Die wilde ik net postenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Chocomel.
Die reclame dat dat meisje op de bank loopt te springen en Tina Turner zingt.
quote:In de jaren 80 was er een commercial op tv te zien van Melk De Witte Motor. In een dancing komt een vrouwelijke jonge serveerster naar de bar om de bestelling van haar klanten door te geven; op het laatst vraagt ze voor zichzelf een glas melk ; de man naast haar trekt zijn wenkbrouwen op maar daar trekt ze zich niets van aan en ze drinkt het glas melk leeg: de reclameboodschap luidt: " MELK, DE WITTE MOTOR "
Die melk drinkt ze dus zelf op, want dat kun je wel gebruiken als je de hele dag zwaar loopt te serveren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:54 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Die wilde ik net postenJe had er ook nog een van melk (de witte motor
). Met zo'n meid met een uber-eighties kapsel (bond getoupeerd, grote strik erin), ze besteld dan iets aan de bar en als laatste " 1 melk (t leek altijd alsof ze mel zei dus zonder de k) Wie weet welke ik bedoel?
Het eerste waar ik aan moest denken... Heerlijk.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef Frollo het volgende:
Zoeen konijn: 'Effe roeren... En klaar is Klara!'
Was van Nesquick toch?
Meisje! Het was een meisje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:15 schreef Johnny_Footballher... het volgende:
Die Silan wasmiddel reclame dat dat jongetje thuiskomt met een grote lollie. Heeft ie van een berg wisselgeld gekocht.
A Giant whatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
It's the giant Suzuki!
Over een reuze suzuki swift.
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:21 schreef releaze het volgende:
Was 'Breek de dag, tik een eitje!' ook niet een reclame uit de 80s?
die was erg iddquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Frollo het volgende:
Je had ook zoeen reclame van aftershave.
"Ik ben Saskia, ik hou van Bart en van lekker fris."
- "En ik hou van haar én van Fresh Up!"
Zoiets toch?
En de McDonaldsmevrouw lijkt verdacht veel op Martine van Osquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verrek, ik zie nu pas wie die vader speelt
maar zo schreven we dat niet toen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
Croma: "Laat die man een happie mee etuh, dan ken ie het zelluf proevuh!"
Ja inderdaad, in zo'n Miami Vice achtige drugsdeal stijl. Weet het merk ook niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef STING het volgende:
Hoe heette dat chocolademelk merk ook alweer?
Was een reclame met een jongetje met een auto, waar in de achterbak een hele lading chocolade melk lag.
was dat niet "Did you have your choq today?"quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef STING het volgende:
Hoe heette dat chocolademelk merk ook alweer?
Was een reclame met een jongetje met een auto, waar in de achterbak een hele lading chocolade melk lag.
Deze had je sowieso ook nog natuurlijk
[afbeelding]
Ja, volgens mij heb je gelijk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
was dat niet "Did you have your choq today?"
Nee joh dat was Sandwich Spreadquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Frollo het volgende:
Je had ook zoeen reclame van aftershave.
"Ik ben Saskia, ik hou van Bart en van lekker fris."
- "En ik hou van haar én van Fresh Up!"
Zoiets toch?
Jullie hebben beiden gelijk. De eerste werd gesproken en gaat over wat anders, dat wat jij zegt werd 'gezongen'.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:05 schreef alki het volgende:
[..]
Nee joh dat was Sandwich Spread
Ik hou van lekker bruin en van wit en brood waar fris op zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |