Dik jaren '80, maar het spotje is jaaarenlang gebruikt door VVN.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
Die was uit de jaren '90 toch?
En dan zag je die vlieger in een boom crashen![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
-A chew.
-Njet, a mint..
-A chew!
-A mint!
-Chew chew chew!!
-Minteminteminte!
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wanneer er nog wél tabaksreclames op televisie waren (even afgezien van sponsoring bij sport en zo).quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
Sowieso, tabak-reclames, nu echt volledig onvoorstelbaar.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:02 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die was uit de jaren '90 toch?
En dan zag je die vlieger in een boom crashen![]()
TV inderdaad niet, daar heb ik in ieder geval geen herinnering aan. Maar wel in de bioscoop, de Camel trophy, de Marlboro man, de trendy stadse Peter Stuyvesant-rokers. Het kwam allemaal voorbij bij een bezoekje aan de bios. Vaak films op zich, met name de Camel heb ik toch wel herinnering aan dat ik het vreselijk stoer vond. Jammer dat ze zo vies smaakten.quote:Op zondag 16 december 2007 01:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet eens meer herinneren wanneer er nog wél tabaksreclames op televisie waren (even afgezien van sponsoring bij sport en zo).
Er zaten ook verborgen boodschappen in die streepjes. Toen ze die afschaften zijn ze meteen gaan pushen dat mensen breedbeeldtelevisies met zwarte balken gingen kopen. Dat zegt genoeg...quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:23 schreef ToT het volgende:
Ja die met die vlieger werd ook werkelijk doodgedraaid! In zowat elk reclameblok kwam-ie wel voor!
En wat dacht je van die bewegende streepjes, die afgewisseld werden met Loeki, Er gingen geruchten dat sommige mensen zelfmoord hadden gepleegd omdat ze depressief waren geworden van die streepjes!
'Dus wat ik steeds op tafel zeeeeetquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
"Ik hou van lekker fris, ik hou van lekker anders, ik hou van lekker anders lekker fris, ik hou van wit, ik hou van bruin, ik hou van brood waar fris op zit. {en als je......weet niet meer}, dat is lekkere frisse sandwichspread!"
"VRRRRÉSELIJK, VLEK OP VLEK! Maar voor nieuwe Dobbelman, is niets te gek!"quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef neri het volgende:
vlek op vlek, verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |