wat krijgt ie nou te eten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef denthemen het volgende:
Wat Pizza zegt dus, ik was ff me tattoo aan het verzorgen
Die gaat flink tegen Ajax lopen schoppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef w00h00 het volgende:
Vanavond dus Perez bij TIEN om 22.30.
Moet ie vooral doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Die gaat flink tegen Ajax lopen schoppen![]()
Hey Umberto, kankerneger!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Hoewel hij behoorlijk emotioneel kan reageren in bepaalde situaties.
Uitgesloten, daar neemt spektakel zender TIEN geen genoegen mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Hij zegt gewoon dat hij toch wel graag weg wil, dat er her en der contacten zijn, maar nog niks getekend.
Precies, oftewel: “Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend. “Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Hij zegt gewoon dat hij toch wel graag weg wil, dat er her en der contacten zijn, maar nog niks getekend.
Voor aanvang van de Johan Cruijffschaal in zijn PSVshirt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoop wel dat hij de supporters nog bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |