quote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben het meest enthousiast over het Dock en de Finder. Dat ziet er weer erg slick uit.
Niet voor zover ik na kan gaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef super-muffin het volgende:
Kun je in Safari 3 ook gelijk typen, zonder op Command F te drukken?
Inderdaad. Met alles. De download was binnen een halve minuut binnen. De installatie was binnen een halve minuut klaar. De eerste pagina stond er binnen een paar seconden. De Google pagina daarna vrijwel direct. De crash daarna was er ook sneller dan verwacht.quote:
In Windows of OS X?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De crash daarna was er ook sneller dan verwacht.
Onder 3 for Mac werkt die feature nog niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Safari 3 voor Windows is bij mij echt akelig eenvoudig te laten crashen: typ iets in het google searchvakje, wacht tot de google pagina is geladen, typ iets in het veld van google zelf. Iedere keer opnieuw een crash.
Welke feature? Zoeken met Google kon toch al sinds versie 1?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Onder 3 for Mac werkt die feature nog niet.
Elementen boeien mij niet, alleen snelheid boeit mij. En stabiliteit natuurlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb S3 alweer geuninstalled. Vond sommige elementen er toch niet mooi uitzien en voor dat supersnelle laden doe ik het niet.
Nee, de Google-Detectie-Crash-Feature.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welke feature? Zoeken met Google kon toch al sinds versie 1?
Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |