abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51155806
Jemig... Jemig jemig jemig! Wat een superconcert zeg! Gruwelijke lichtshow, toffe sfeer, goede akoestiek en uiteraard: geweldige muziek! Ben gewoon de hele tijd compleet uit mijn dak gegaan en heb nu geen stem meer over. Hier heb ik lang naar uitgekeken, zit nu ook voldaan maar nog vol adrenaline achter de computer ^_^ Toen het begon al meteen kippenvel: na al die weken (maanden?) wachten en opgebouwde spanning de eerste tonen horen in combinatie met de visuals en publiek wat ook meteen los ging! Gewoon om dit meegemaakt te hebben…

Verleden jaar nog balen dat Nederland niet in het tourschema stond, waarna ik stiekem gek gemaakt werd met al die youtube-filmpjes van de andere festivals hoe gaaf hun show er wel niet uitzag. Ik moest ze gewoon zien en ben blij dat ik afgelopen avond getuige was van een voor mij gedenkwaardig concert!

Pfff en Rollin’ & Scratchin’ laten volgen door The Brainwasher was gewoon puur electro-orgasme!
pi_51155854
Trouwens het begin was wel grappig he. Dat ze ons in hun eigen robottaaltje een soort van begroeten.
pi_51155862
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Toad het volgende:
Trouwens het begin was wel grappig he. Dat ze ons in hun eigen robottaaltje een soort van begroeten.
ook dat gemist
pi_51155933
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

ook dat gemist
http://www.youtube.com/watch?v=81JzO2KK4gQ

Ow wacht, nu versta ik ze pas. De ene roept Human en de ander Robot. Wat anders dan begroeten iig.

Nou die oordopjes moeten er maar snel komen dan.
pi_51155958
quote:
ahh, wij kwamen bij 1:24 van dat filmpje binnengewandeld. Daarvoor waren we nog onze jassen aan het wegbrengen (duurde lang) muntjes halen (duurde ook lang) en drankjes halen en naar beneden lopen
  Moderator donderdag 5 juli 2007 @ 02:25:19 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51155962
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

ook dat gemist
Sorry
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_51155983
Ze begonnen ook vrij vroeg he, als je naar het schema kijkt....
Over de Melkweg afterparty gesproken. Ik was wel benieuwd naar Uffie. Maar die zie ik wel op Lowlands. Dat Simian Mobile Disco en Justice niet op 5 days off staan. Kavinsky liet nog wel een eigen remix horen van D.A.N.C.E. Maar goed SMD en Justice staan natuurlijk ook op Lowlands...
pi_51155994
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:26 schreef Toad het volgende:
Ze begonnen ook vrij vroeg he, als je naar het schema kijkt....
nah, wonderlijk genoeg gewoon leuk op tijd
En klokslag 22u30 gingen de lampen aan
pi_51156187
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:27 schreef lienelien het volgende:

[..]

nah, wonderlijk genoeg gewoon leuk op tijd
En klokslag 22u30 gingen de lampen aan
Je hebt gelijk. Ik dacht dat ze pas voor 21.30 stonden. Naja, een bril heb ik dus ook al nodig...
pi_51157242
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 02:49 schreef Toad het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik dacht dat ze pas voor 21.30 stonden. Naja, een bril heb ik dus ook al nodig...
Was ook, maar dat is later veranderd naar 21:00.
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef davidov het volgende:
Het was echt geweldig, super sfeer, iedereen ging compleet uit z'n dak en de muziek was ook geweldig. Ik kende de opnames van hun optreden in coachella vorig jaar al maar het was erg tof om te horen dat ze het toch live draaiden en meerdere aanpassingen hadden gemaakt en hier en daar zelfs een extra nummer... geweldige lichtshow trouwens... waanzinnig
Volgens mij was het identiek aan Bercy, met het enige verschil dat ze het publiek niet (zonder muziek) lieten zingen op One More Time en Too Long... dat zou ook niet zo succesvol zijn geweest
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 00:22 schreef davidov het volgende:
Na "afloop" een tof juich concert van 3-4 minuten waarna de heren/robots nog eenmaal hun piramide beklommen en een spetterend laatste nummer draaiden... een nummer wat 99% nieuw materiaal was, tenminste ik ken het niet van hun eerste 3 albums (4 als je alive mee telt). En als kers op te taart was wel hun Tron-achtige pakken die ze nog even vlak voor het einde aanschakelden.
Was niet nieuw, maar slechts één helft (Thomas Bangalter) Daft Punk materiaal
Ze draaiden in de toegift Together - Together (Bangalter & Dj Falcon) en One More Time vocals gemixed over Stardust - Music Sounds Better With You

[ Bericht 41% gewijzigd door ItaloDancer op 05-07-2007 08:49:49 ]
pi_51157476
nee het was niet identiek met Bercy!
er zaten hele kleine verschillen

wel grappig dat we precies konden zeggen wanneer er wat gebeurde maar ja dat heb je na 3 keer

optreden was zeer geslaagd weer verder muziek stond loeihard zoals verwacht. de kleinere zaal vergeleken met bercy was ook goed!

Alleen komen die hollanders niet in de buurt van het enthausiasme van belgen (pukkelpop) of fransen (bercy)
pas halverwege kwam men op gang terwijl op de 2 voorgaande optredens de zaal al stond te stuiteren bij de eerste lichtjes (L)

wel even 1,6 Gb aan film geschoten !
  donderdag 5 juli 2007 @ 09:48:36 #112
55260 Rayyvin
Back again
pi_51158466
Supergaaf concert, tof voorprogramma, wrede lichtshow!! Ik stond in het midden redelijk vooraan dus ik had een goed zicht. Wel een drukke bedoening naderhand toen het afgelopen was en iedereen door die kleine gangen moest wringen.
pi_51158493
Zeer gave show.. erg goed vermaakt

Weet iemand misschien wat dat hele bassige nummer was? Had em nog niet eerder gehoord. Was op het moment dat de lichtshow alleen maar rood werd.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:08:26 #114
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_51158845
Het was geweldig! Heel lekker gemixt, ubercoole lichtshow en nogmaals: wat een goed geluid in de HMH.

Ik vind het een kutlocatie zonder sfeer, maar wat een verschil met veel andere amsterdamse concertlocaties qua geluid. En gisteren met een hele leuke sfeer. En leuk publiek ook - weinig patsers
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_51158909
Super vette show! En de Melkweg maakte het helemaal compleet, wat een nacht. En nu kijken of ik nog aan mijn nachtrust kan komen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:28:21 #116
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51159347
Het echt onwijs goed! Super muziek, super geluid, super lichtshow!! Helaas waren de batterijen van mijn telefoon op zodat ik geen foto's kon maken

Heeft iemand wat pics die hij kan posten???
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51159756
www.dj-wb.com staan foto's van bercy en pukkelpop
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:28:33 #118
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_51161154
Retevet was het.

We kwamen iets na 7 uur binnen, en het was nog lekker rustig. Konden mooi een plek vooraan uitzoeken. Ging later ff pissen (rond 8 uur), en de rijen overal...

Sebastian & Kavinsky waren OK (begonnen om half 8), al hielp het niet dat het licht nog gewoon aan was. De bas stond daar veel harder dan bij Daft Punk, dus goed dat we oordoppen hadden.

Publiek ging heerlijk uit hun dak om ons heen. De DP lichtshow was orgasmisch, en heb een paar hele mooie foto's kunnen maken. Digital Love was het enige nummer wat ik miste, maar die is eigenlijk ook te rustig voor zo'n concert.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hythloth op 05-07-2007 11:50:21 ]
pi_51161223
filmpje van het einde -_-
www.dj-wb.com/DP.AVI
pi_51161493
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 08:47 schreef DJ_WB het volgende:
Alleen komen die hollanders niet in de buurt van het enthausiasme van belgen (pukkelpop) of fransen (bercy)
pas halverwege kwam men op gang terwijl op de 2 voorgaande optredens de zaal al stond te stuiteren bij de eerste lichtjes (L)
Dat viel me eigenlijk ook wel op. Ik had vanaf de eerste tonen een orgasme aan geluid en bewegingen verwacht, maar dat viel tegen. Vooral rond om me bleven ze in het begin maar een beetje staan. Meer naar voren viel het wat meer mee dacht ik.
Na halverwege begon men ook maar te bewegen. Eerst bij Around the world en vooral na One more time. Daarom vond ik de tweede helt ook wat leuker, toen was de sfeer rondom mij beter.

Maar verder geen spijt gehad. Was erg gaaf om een keer mee te maken.

Heeft iemand een setlist?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:35:17 #121
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_51163237
Heeft iemand hier die twee straatspelers op gitaar en dulcimer (gaaf instrument ook!) nog zien staan buiten de Heineken Music Hall? Klonk echt goed! Jammer dat ze gestopt werden door politie toen ze net een beetje begonnen waren
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_51164112
Was wel een leuk concert, Vond alleen pukkelpop 2006 beter. Maar het laatste stukken met die pakken Echt super... En wat een stomme mongolen om na het concert de barren dicht te flikkeren en alleen nog bij de afterparty kan halen
O+ BlaBlub O+
pi_51165267
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 11:28 schreef Hythloth het volgende:

[afbeelding]
Bedankt voor mn nieuwe desktop picture

Wat een heilig concert dit. Magisch, hard, rauw, diep, licht was perfect, elk nummer een andere sfeer zo'n beetje, verrassend.... woaaahhhh.....
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_51166797
Ik vond het echt ge-wel-dig!!! Vanaf Rolling & Scratching ging het dak er helemaal vanaf. Ik normaal zo nuchtere jongen ging helemaal uit mn plaat, en dat zonder drugs. Viel bijna van het balkon af zo wild en hoog stond ik te dansen en springen.

Vond trouwens deze keer gaver dan met pukkelpop. Maar dat zal wel gelegen hebben aan de toestand waar ik in verkeerde toen en nu.

BTW, Hebben jullie trouwens dat stuk over Daft Punk gelezen in de 'Glam Cult' de 5 days off editie.
Wat een klootzak die gast die dat schrijft, wil duidelijk provoceren zo negatief is het.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:35:10 #125
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51167546
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:30 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Bedankt voor mn nieuwe desktop picture
Ik heb hem ook even ingesteld

Maar als iemand een foto heeft van het einde met die rode pakken... ik denk dat dat nog een mooiere desktop achtergrond is

Ik miste trouwens High Life.. een van mijn favo nummers
De nummer twee is de eerste verliezer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')