Echt? Dat is niet duur voor een bandshirtquote:
Hehe nee hoorquote:
Zie signature.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef MaJo het volgende: Ik weet niet of je veel naar concerten gaat?
Dat valt toch wel mee? Incl. administratiekosten en dat soort dingen waren ze origineel 45 euro per stuk ofzo? Op die 70/75 euro moet je idd niet ingaan, maar er zijn nog wel anderen.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:57 schreef De_Brandweer het volgende:
Godver ik wil er eigenlijk heen maar ik heb geen kaarten en niemand die mee wil. En de kaartjes op marktplaats zijn kankerduur.![]()
yup, al een tijdjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:55 schreef beertenderrr het volgende:
is de hmh al uitverkocht?
Ziet er goed uit, alleen Digitalism had wel iets langer gemogen van mij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef superheist het volgende:
Tijdschema ziet er best relax uit, 1.5 uur Kavinsky/SebastiAn en dan 1.5 uur Daft Punken dan 6 uur lang melkweg
http://store.melkweg.nl/ftp/tijdschema5daysoff2007.pdf
Toen ik zag dat de avond om 8 uur begon, ging ik ervan uit dat Daft Punk om 9 uur zou beginnen. Maar ik heb op die avond ook diploma uitreiking en was bang dat ik 9 uur niet zou halen. Maar gelukkig, half 10 red ik welquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Hythloth het volgende:
Geen pauze tussen Sebastian/Kavinsky en Daft Punk? Hmm, eigenlijk wel beter. Wel zorgen dat ik niet hoef te pissen!
pff, die zit er vast wel tussen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:09 schreef Hythloth het volgende:
Geen pauze tussen Sebastian/Kavinsky en Daft Punk? Hmm, eigenlijk wel beter. Wel zorgen dat ik niet hoef te pissen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |