verkapt ik weet wat de ts bedoelt dus ik ben ik nu ook stoer? postquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
Verkapt-Ik-weet-wat-sms-is-topic.
ow geil ja jovink wordt gewatchedquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef ikJur het volgende:
koop een keer geen schoen maar gewoon een telefoon, pauper
ja dat is het probleem hij is in aarnaking gekomen met een beetje douchewater vandaar dat ie fliptquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb een gewone hoeren telfoon. Was hem af en toe.
spevouten? woar? is bedoel met een d? verder kank zo niks ontdekkenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef TheFrankey het volgende:
brrrr ik kan zo slecht tegen mensen zoals TS. Het taalgebruik en de spelvouten.
verzin iets nieuwsquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
Nee, waterschade valt er niet onder, ook niet als je gewone verzekering hebt. To bad.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef jovink het volgende:
[..]
ja dat is het probleem hij is in aarnaking gekomen met een beetje douchewater vandaar dat ie flipt
kank dr nog mee terug? jaar garantie is nog niet om
verkapt ik-sta-boven-fokkers postquote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef L-IS het volgende:
[..]
verzin iets nieuws
altijd die verkapt reacties
nou en dat weet dat volk toch niet ik heb m nooit in t water gehad. hij deed ineens zoquote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee, waterschade valt er niet onder, ook niet als je gewone verzekering hebt. To bad.
Verkapt ik-moet-weer-reageren postquote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Sebasser het volgende:
joahquote:Op maandag 11 juni 2007 20:59 schreef ballieking het volgende:
je wilt een short messageservice gebruiken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |