Idd, t werkt perfect hier hoor.. Hij kan er gewoon niet mee omgaan, noobquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
Ik heb vanmorgen ook zo'n bus gekocht en het werkt net zo simpel als iedere willekeurige kindersluiting. Drie bussen naar de klote gedraaid, come on
Ik weet hoe het werkt. Het systeem is alleen zo gammel als maar zijn kan.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
Ik heb vanmorgen ook zo'n bus gekocht en het werkt net zo simpel als iedere willekeurige kindersluiting. Drie bussen naar de klote gedraaid, come on
Hoe kan je nou drie bussen slopen als je weet hoe ze werken? Doe je dat ook met auto's?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Het systeem is alleen zo gammel als maar zijn kan.
Zou ik ook doen. Axequote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Metal_Mart het volgende:
De vorige Axe-bus werkte prima. Ik ga nu over op een ander merk, waar je tenminste een normale hoeveelheid deodorant uit kunt krijgen.
Eindelijk iemand die het zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Axe is voor jongetjes met een donsbaard.
BOM CHICKA WAHWAHquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Ik ben geen jongetje met een donsbaardquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Right.quote:
Geboortedatum: 08-11-1987quote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
En is nog gezonder ook, broeikaseffect en alles enzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n deo-roller wil ook prima.
Ik weet hoe een auto werkt. Een Lada zou daarentegen wel kapot gaan in mijn handen. Niet vanwege mij, maar vanwege de kwaliteit ervan.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoe kan je nou drie bussen slopen als je weet hoe ze werken? Doe je dat ook met auto's?
Een Lada is dan ook veel makkelijker kapot te krijgen dan een bus Axe.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik weet hoe een auto werkt. Een Lada zou daarentegen wel kapot gaan in mijn handen. Niet vanwege mij, maar vanwege de kwaliteit ervan.
Whehequote:
Wauw! Je bent maar liefst 5 jaar ouder dan ik!! Stoer zeg!quote:
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Wauw! Je bent maar liefst 5 jaar ouder dan ik!! Stoer zeg!
![]()
Wat neem je die opmerking serieus manquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.
Stem ik idd in mee.. als je t niet kan hebben dat je opmerking wordt afgekraakt, maak m dan gewoon nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.
Exact mijn probleem ja. Maar goed, je bent natuurlijk meteen een idioot als je zoiets hebt en er een structureel probleem in ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Kiev het volgende:
Hmm, hij heeft wel een punt.. ik had een bus die niet helemaal goed open kon (serieus ja) hetgeen wat naar beneden moest draaien bleef dus een stukje voor de opening hangen, gevolg was een enorm riekende hand zegmaar.
Gewoon door draaien, en lichtjes duwen, dan heb je nooit geen problemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Kiev het volgende:
Hmm, hij heeft wel een punt.. ik had een bus die niet helemaal goed open kon (serieus ja) hetgeen wat naar beneden moest draaien bleef dus een stukje voor de opening hangen, gevolg was een enorm riekende hand zegmaar.
Of je doet normaal, kankerkoeftquote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef De_Brandweer het volgende:
AxeDie shit stinkt nigga.
Liever gewoon die tan2 spange Adidas deo. Die ruikt boemlekker.
Je moet hem draaiend naar beneden trekken en nee, dat lukte niet. En ja, meerdere mensen (voetbal kleedkamer) hebben het geprobeerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon door draaien, en lichtjes duwen, dan heb je nooit geen problemen.
wahahaha DUDE!!! je sig!!!quote:
rexona idd of niveaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Geurloze deodorant. Voor een luchtje gebruik ik wel eau de toilette.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |