Idd, t werkt perfect hier hoor.. Hij kan er gewoon niet mee omgaan, noobquote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
Ik heb vanmorgen ook zo'n bus gekocht en het werkt net zo simpel als iedere willekeurige kindersluiting. Drie bussen naar de klote gedraaid, come on
Ik weet hoe het werkt. Het systeem is alleen zo gammel als maar zijn kan.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
Ik heb vanmorgen ook zo'n bus gekocht en het werkt net zo simpel als iedere willekeurige kindersluiting. Drie bussen naar de klote gedraaid, come on
Hoe kan je nou drie bussen slopen als je weet hoe ze werken? Doe je dat ook met auto's?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:42 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Het systeem is alleen zo gammel als maar zijn kan.
Zou ik ook doen. Axequote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Metal_Mart het volgende:
De vorige Axe-bus werkte prima. Ik ga nu over op een ander merk, waar je tenminste een normale hoeveelheid deodorant uit kunt krijgen.
Eindelijk iemand die het zegtquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Axe is voor jongetjes met een donsbaard.
BOM CHICKA WAHWAHquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Ik ben geen jongetje met een donsbaardquote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
Right.quote:
Geboortedatum: 08-11-1987quote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
En is nog gezonder ook, broeikaseffect en alles enzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n deo-roller wil ook prima.
Ik weet hoe een auto werkt. Een Lada zou daarentegen wel kapot gaan in mijn handen. Niet vanwege mij, maar vanwege de kwaliteit ervan.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Hoe kan je nou drie bussen slopen als je weet hoe ze werken? Doe je dat ook met auto's?
Een Lada is dan ook veel makkelijker kapot te krijgen dan een bus Axe.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik weet hoe een auto werkt. Een Lada zou daarentegen wel kapot gaan in mijn handen. Niet vanwege mij, maar vanwege de kwaliteit ervan.
Whehequote:
Wauw! Je bent maar liefst 5 jaar ouder dan ik!! Stoer zeg!quote:
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Wauw! Je bent maar liefst 5 jaar ouder dan ik!! Stoer zeg!
![]()
Wat neem je die opmerking serieus manquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.
Stem ik idd in mee.. als je t niet kan hebben dat je opmerking wordt afgekraakt, maak m dan gewoon nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:52 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Lees even je eigen opmerking terug, knul. Probeer dan nog eens een keer om wél een leuk grapje te maken. Succes.
Exact mijn probleem ja. Maar goed, je bent natuurlijk meteen een idioot als je zoiets hebt en er een structureel probleem in ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Kiev het volgende:
Hmm, hij heeft wel een punt.. ik had een bus die niet helemaal goed open kon (serieus ja) hetgeen wat naar beneden moest draaien bleef dus een stukje voor de opening hangen, gevolg was een enorm riekende hand zegmaar.
Gewoon door draaien, en lichtjes duwen, dan heb je nooit geen problemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Kiev het volgende:
Hmm, hij heeft wel een punt.. ik had een bus die niet helemaal goed open kon (serieus ja) hetgeen wat naar beneden moest draaien bleef dus een stukje voor de opening hangen, gevolg was een enorm riekende hand zegmaar.
Of je doet normaal, kankerkoeftquote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef De_Brandweer het volgende:
AxeDie shit stinkt nigga.
Liever gewoon die tan2 spange Adidas deo. Die ruikt boemlekker.
Je moet hem draaiend naar beneden trekken en nee, dat lukte niet. En ja, meerdere mensen (voetbal kleedkamer) hebben het geprobeerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gewoon door draaien, en lichtjes duwen, dan heb je nooit geen problemen.
wahahaha DUDE!!! je sig!!!quote:
rexona idd of niveaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Geurloze deodorant. Voor een luchtje gebruik ik wel eau de toilette.
Wie gebruikt z'n deo dan in de badkamer?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:45 schreef Kw4Kje het volgende:
Laatst bleef die knop bij mij vast haken, bleef ie heletijd door spuiten!!! Het duurde nogal voordat ik hem los kreeg, als gevolg de bus zowat leeg was en de hele badkamer stonk!![]()
Vliegen houden blijkbaar niet van stroop.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef ouderejongere het volgende:
Axe
Volgens de reclame trek je meiden aan zoals stroop vliegen aantrekt, maar bij mij werkt het niet
Mijn topic openen, het lezen en er vervolgens een reactie op geven. Dan zeggen dat ik je 'lastig val' en spreken over 'ons'.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef Hogerop het volgende:
maar echt waar hebben we het over, klagen over je deo bus. als je dan toch echt nog zo'n enorme ..... bent die na 1x niet door heeft hoe het werkt, ok, maar ons er dan ook nog mee lastig vallen met misschien wel het meest intelligente topic wat ik ooit heb gezien op Fok! echt doe normaal koop een breezer en ga kleine meisjes pesten
Snap ik dus niet, 1987 dan ben je dus 20, ik had op 16 jaar toch al wel een stevige baard. Mijn snor en baardgroei is begonnen op 14-15j. Ok ik was vroeg, maar als je op 20 nog een donsbaardje hebt ben je toch een uitzondering lijkt mequote:
Die heb ik ookquote:Op maandag 11 juni 2007 19:57 schreef attieboy het volgende:
REXONA COBALT!!11!!EINZ!!
Net of de knop niet bleef haken als ik hem ergens anders had gebruikt?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Wie gebruikt z'n deo dan in de badkamer?
Zuigt eieren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Heatseeker het volgende:
Eens met TS, die kutsluiting zuigt echt eieren.
quote:
Nivea stinktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef Bigs het volgende:
[..]
van Rexona krijg ik vlekken in m'n kleren![]()
Nivea
IDD dat systeem werkt wel maar dit is gewoon de hel. Dat oogje zit achter het plasticje waardoor je 10% in je okseltjes gaat en de rest gewoon binnenin tegen het plastic aanspuit. Mijne gaat deze week nog op weg naar de Axe klantenservice!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Bigs het volgende:
Ik was sinds een tijdje aan de Axe Click (eerste Axe die me niet aan de middelbare school deed denken), maar ben er alweer vanaf. Alle bussen zijn kapot gegaan voordat ze leeg waren. Het gaatje waardoor hij spuit zit dan half achter het plastic van de binnenste dop waardoor er gewoon water uit spuit. Waardeloos systeem en bovendien nog lelijk ook.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik denk dat dit systeem geen lang leven beschoren, ondanks enkele stoere en intelligente kereltjes in dit topic.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:01 schreef danos het volgende:
[..]
IDD dat systeem werkt wel maar dit is gewoon de hel. Dat oogje zit achter het plasticje waardoor je 10% in je okseltjes gaat en de rest gewoon binnenin tegen het plastic aanspuit. Mijne gaat deze week nog op weg naar de Axe klantenservice!
op de bus staat niet echt een verzend adres...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:32 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik denk dat dit systeem geen lang leven beschoren, ondanks enkele stoere en intelligente kereltjes in dit topic.
www.axe.nlquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
op de bus staat niet echt een verzend adres...
weet jij het klachten adres? ik heb t zelfde met die kut bus dat dat ooggie te laag zit en t overal zit behalve onder mn arm... echt ik vond t een leuk idee, maar wat een kutbus...
Onzin, CFK's zijn al bijna 20 jaar verboden en zitten dus ook niet in zo'n AXE-busje.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En is nog gezonder ook, broeikaseffect en alles enzo.
The Axe-effectquote:Op maandag 11 juni 2007 19:40 schreef Metal_Mart het volgende:Welke halve zool heeft dat nieuwe draaisysteem van de Axe-deobussen verzonnen? Ik heb gvd al 3 bussen naar de klote gedraaid, waardoor er een lullig half straaltje deo of alleen maar drijfgas uitkomt.
en wat voor deo gebruik jij dan? of helemaal el natural?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Wauw! Je bent maar liefst 5 jaar ouder dan ik!! Stoer zeg!
![]()
Een geurloze rollerquote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nu zo'n geurloze roller van Vichy, werkt ook goed.
Wacht maar tot je een paar dagen verder bent... dan zit de sproeier in de behuizing omdat dat zo ontzettend brak is gemaakt. Ik ben niet de enige met dat probleem overigens. En inderdaad, wat was er mis met het oude systeem?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:41 schreef TNA het volgende:
ruilen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:18 schreef DutchErrorist het volgende:
dubbel
Iets van FAquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:15 schreef bersenka het volgende:
[..]
en wat voor deo gebruik jij dan? of helemaal el natural?
ontopic: vond de oude ook beter!
2 bier en een sultanaquote:
Ben na de eerste nieuwe axe bus al overgestapt op 4x8quote:Op woensdag 12 december 2007 03:03 schreef Sander170 het volgende:
Ik vind het inderdaad ook een klotesysteem dat draaien!
Ik hoop dat ze dat als vooruitzitcht in 2008 toch echt zullen gaan verbeteren / veranderen!!!!
Mensen die het ook nog steeds lastig vinden, ik vond de oude beter en jullie?
Ja dat is het hem nou juist, bij mij zit er nu niet eens een dop meer op.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:17 schreef ach het volgende:
Je hoeft toch maar 1x die dop open te draaien? Het bederft niet ofzo als die dop naar beneden staatStelletje kneuzen
Maar je koopt het gewoon toch, omdat het van Axe is?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:18 schreef yotha123 het volgende:
en heb nu zelf ook thaimassage aangeschaft.
alhoewel ik die thaimassage niet zo lekker vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |