http://www.jemunlimited.com/quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug de DVD van Jem, de film gevonden
Ik was zo blij als... een kind
uhhm afgezien van 3 a 5 afleveringen per seizoen hebben gi-joe, transformers en mask bijvoorbeeld ook dezelfde opzet.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ook mist er heel vaak een verhaallijn, meestal zijn het slechts losse afleveringen die individueel van elkaar kunnen worden gekeken. Tuurlijk bestond dat plot vroeger ookal, het komt alleen tegenwoordig meer voor. Maargoed, series als Eek! the Cat zijn ook heel leuk en losse afleveringen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
uhhm afgezien van 3 a 5 afleveringen per seizoen hebben gi-joe, transformers en mask bijvoorbeeld ook dezelfde opzet.
quote:Hmm, ik weet het niet. Het is wel zo dat veel series zoals Mask vaak vergelijkbare moralistische afleveringen hadden waardoor je ze niet achter elkaar moest kijken want dan ging je je vervelen.
Nee, Bananaman was een lekkere.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:03 schreef Abbadon het volgende:
ik zit net de intro van Superted te kijken...dat heb ik ook ontzettend vaak gezien...
een teddybeer...verworpen door de teddyberenfabriek...meegenomen door een alien naar een wolk, waar moeder natuur 'm verandert in : *tromgeroffel* superted!!!
what was I thinking?!![]()
Echt niet? Wat wilde je dan na doen en waarom mocht dat niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wil het wel vergeten , ik heb nl een keer meegedaan, en mocht niet na doen wat ik wilde
ik wilde miep miep na doen, en ik moest een waggelende pinguin na doen, en ja het is ooit op tv geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Echt niet? Wat wilde je dan na doen en waarom mocht dat niet?
En ben je toen op tv geweest?
henk is een doodgewone jongen, maar als hij een banaan eet verandert hij in *wederom tromgeroffel* Bananaman!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, Bananaman was een lekkere.
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef Ienepien het volgende:
Superted!
[afbeelding]
En Liegebeest!
[afbeelding]
Belachelijk dat je geen miep miep mocht doen. Die was het leukste!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik wilde miep miep na doen, en ik moest een waggelende pinguin na doen, en ja het is ooit op tv geweest
Volgens mij was er ook nog zo'n familie 3 zussen en een moeder tijdens oorlog tijd en vader vocht mee. Weet de titel niet meer maar was ongeveer zelfde getekend.quote:
ik ben die naam gaan hatenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:44 schreef Iago het volgende:
benjamin ben...irritant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |