SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te riskant voor de productiviteit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb die direct uit mijn AT gegooid.
Als je honger hebt, eet je maar een boterham.quote:
Ik ga het ook een keer maken. Had je alleen Heek?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Gellius het volgende:
Het was heel lekker!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef Gellius het volgende:Oooh, gehakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:15 schreef Tokay het volgende:
Buurvrouw op bezoek.![]()
Gellius, dat lijkt mij een smakelijk visgerecht.Het water loopt me in de mond.
Ik ga het binnenkort ook een keer maken, want het lijkt me niet al te ingewikkeld.
Maar moeten die kappertjes er écht in? Ik houd niet zo van kappertjes, eigenlijk.
Adoe! Je hebt gelijk.quote:
Ja, sorry buur, ik kon het niet laten. Mooi, dan laat ik die kappertjes weg. Ik bijt wel op een stuk komkommer, of zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef Gellius het volgende:
Ha, even bijbeppen, buuv? De kappertjes geven even wat meer bite aan het gerecht, maar je kunt ze gerust weglaten, lijkt me.
Bijna, tante.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Adoe! Je hebt gelijk.Al minstens zes jaar niet!
Hoe gaat het met je? Ben je inmiddels al afgestudeerd als journalist?![]()
Wist jij dat niet, wyccie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef wyccie het volgende:
Zijn jullie écht tante en neef? (De vraag komt nu pas in me op.)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Trouwens, wyccie, was jij dat die ooit zei dat ik je deed denken aan Tokay?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |