Goed omaquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef wyccie het volgende:
En? Hoe is het met jullie?
Ik ben niet zo goed in honden, wyccie. Ik vind ze alleen lief als ze groot, harig en wild zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een tekkel, jongen. Wat ben je vergeetachtig.
Heb je nog opgeruimd overigens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
Geen keffers, hè. (Paris Hilton, ha!)
Ik hou helemaal niet van honden.
Mam? Ben jij het?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef bofneger het volgende:
Heb je nog opgeruimd overigens?
Kijk aan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mam? Ben jij het?
Ik moest vandaag werken. Ik heb wel in mijn agenda gezet wat ik morgen allemaal moet opruimen.![]()
![]()
![]()
Jammer, hij haalde een van de mooiste TV-momenten naar voren destijds. Een interview met een Britse fotograaf was dat. Ik weet niet meer wie het was. En hoopte eigenlijk op een nieuwe ingang om deze ontroerende man opnieuw te horen en zien spreken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik kijk nauwelijks tv.
Dat is al een paar jaar geleden of niet? Kan me er heel vaag iets van herinneren. Hij is zelf ook fotograaf toch? Acteert hij nog wel? Ik weet eigenlijk niks over hem, maar hij lijkt me wel een fijne man. Hij komt rustig, sympathiek en intelligent over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:17 schreef bofneger het volgende:
Jammer, hij haalde een van de mooiste TV-momenten naar voren destijds. Een interview met een Britse fotograaf was dat. Ik weet niet meer wie het was. En hoopte eigenlijk op een nieuwe ingang om deze ontroerende man opnieuw te horen en zien spreken.
Dat gevoel had ik bij Gary Rhodes.quote:Een man zo door de wol geverfd dat niets hem nog leek te deren. Maar waar je dan wellicht een verharde opstelling verwacht, was deze man intens lief geworden, in elk woord, in elke zin. Fascinerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |