Filmpjequote:In de omgeving van Kerkrade is maandagavond een windhoos waargenomen. Voor zover bekend heeft die geen schade aangericht. Dit natuurverschijnsel komt meestal voor in de nazomer boven de zee.
Volgens weermannen komt een windhoos in Limburg maar zeer zelden voor. De windhoos in de Parkstad kwam uit het oosten en heeft zich daarna langzaam opgelost.
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Flinke klapperquote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef JoeKurr het volgende:
Woei, kijk eens wat er ten oosten van Apeldoorn hangt
[afbeelding]
[edit] Volgens mij kijken wij tegen dezelfde bui aan, Party_P
Viltmakersdonk, De Maten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Party_P het volgende:
[afbeelding]
foto 15min later dan in mijn vorige post. Deze foto is net 3min oud.
[..]
Gheheh zelfde wolk. Waar woon jij?
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Zie ik daar een shelf onderaan?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Viltmakersdonk, De Maten.
[afbeelding]
Jip, Zo ff foto'tje maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Vanuit hier is die bui boven Overijssel ook mooi te zien.
Bij jou ook?
Ik heb een Sony Alpha-100, met de 18-70mm kitlens.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Party_P het volgende:
[..]
Ah tof. Mijn camera kan niet echt goed scherpstellen helaas. Wat voor Cam heb jij?
Strausslaan hiero, zuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |