abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 12:42:30 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51518229
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

Mooi gebaar
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 16 juli 2007 @ 15:53:12 #202
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51524677
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is altijd buitengevoon nuttig om twee mensen hoog in het klassement te hebben.
Voor Rabo lijkt me de tour nu al wel redelijk geslaagd trouwens

ik vond het ook erg stom van Astana om Klöden op Vino te laten wachten, dat kostte Klöden kostbare tijd
Maarten Ducrout isook aanwezig hoor

Anyway, Lastige keuze hoor. Naar mijn mening is Menchov ook niet echt een kopman. Je ziet hem niet in beeld, zoals je Armstrong, Vino, Valverde etc in beeld ziet, dat zijn leiders. Wat mij betreft lozen ze Menchov ook als kopman in de tour, volgend jaar.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:56:15 #203
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51524783
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Messenga het volgende:

[..]

Anyway, Lastige keuze hoor. Naar mijn mening is Menchov ook niet echt een kopman. Je ziet hem niet in beeld, zoals je Armstrong, Vino, Valverde etc in beeld ziet, dat zijn leiders. Wat mij betreft lozen ze Menchov ook als kopman in de tour, volgend jaar.
Laat Menchov maar werken voor Rasmussen.

Menchov de meesterknecht.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51524784
Toch moeten ze kiezen, Breukink gaf weer eens een typisch Rabo antwoord gisteren. Dat ze Rasmussen nu eigenlijk niet kunnen laten knechten. Natuurlijk kan die wel doen, hij rijd in dienst van een ploeg hij moet zich daar maar in schikken. Hetzelfde zou voor Menchov gelden als ze voor Rasmussen kiezen.

Zoals altijd durven ze niet vol voor de gele trui te rijden. Laat ze nu alsjeblieft mogen 1 kopman hebben.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:56:48 #205
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51524806
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Messenga het volgende:

[..]

Hij mist vooral uitstraling. Fietsen kan hij wel, maar er gaat niet zoveel van hem uit verder.
I hate it here
  maandag 16 juli 2007 @ 15:58:27 #206
108558 Messenga
pi_51524864
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Remzz het volgende:
Toch moeten ze kiezen, Breukink gaf weer eens een typisch Rabo antwoord gisteren. Dat ze Rasmussen nu eigenlijk niet kunnen laten knechten. Natuurlijk kan die wel doen, hij rijd in dienst van een ploeg hij moet zich daar maar in schikken. Hetzelfde zou voor Menchov gelden als ze voor Rasmussen kiezen.

Zoals altijd durven ze niet vol voor de gele trui te rijden. Laat ze nu alsjeblieft mogen 1 kopman hebben.
Ik geef hem geen ongelijk hoor. Probleem is echter dat ze dat elk jaar hebben. Rasmussen is geen tijdrijder.. Wat dat betreft zou je op 2 kopmannen moeten spellen tot de tijdrit, wie daar de minste tijd verliest, neem je als kopman.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:58:36 #207
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51524870
Weet iemand waarom Rasmussen eigenlijk geen regenboogbandjes heeft?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  maandag 16 juli 2007 @ 15:59:46 #208
108558 Messenga
pi_51524900
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:56 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Hij mist vooral uitstraling. Fietsen kan hij wel, maar er gaat niet zoveel van hem uit verder.
Maarja, Rasmussen heeft ook geen uitgesproken uitstraling, maar neemt wel initiatief. Dat zie je Menchov niet doen.
pi_51524930
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik geef hem geen ongelijk hoor. Probleem is echter dat ze dat elk jaar hebben. Rasmussen is geen tijdrijder.. Wat dat betreft zou je op 2 kopmannen moeten spellen tot de tijdrit, wie daar de minste tijd verliest, neem je als kopman.
Ja tuurlijk is dat zo, maar eigenlijk is dat al jaren het probleem van Rabo. Bij US Postal/Discovery was Armstrong de leider buiten discussie, dat terwijl Landis, Leipheimer en Heras ook de tour hadden kunnen winnen. Maar daar was gewoon een rangorde, iedereen rijd voor Armstong.

Nu is zo streng misschien ook een beetje overdreven, maar het zorgt er wel voor dat iedereen weet waar die staat.
pi_51524936
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waarom Rasmussen eigenlijk geen regenboogbandjes heeft?
Misschien mag je ze alleen dragen in mountainbikewedstrijden?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:03:53 #211
108558 Messenga
pi_51524994
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is dat zo, maar eigenlijk is dat al jaren het probleem van Rabo. Bij US Postal/Discovery was Armstrong de leider buiten discussie, dat terwijl Landis, Leipheimer en Heras ook de tour hadden kunnen winnen. Maar daar was gewoon een rangorde, iedereen rijd voor Armstong.

Nu is zo streng misschien ook een beetje overdreven, maar het zorgt er wel voor dat iedereen weet waar die staat.
Dan nog, wie van de 2?
pi_51525060
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dan nog, wie van de 2?
Ik zou niet op Rasmussen vertrouwen, dus voor Menchov gaan maar aan de interviews te zien zal Rasmussen niet met veel plezier voor Menchov gaan knechten.

Maar ik weet natuurlijk niet hoe het met de vorm van Menchov zit als hij denkt dat hij niet top is, is de beslissing al een stuk makkelijker.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:11:54 #213
108558 Messenga
pi_51525243
Menchov valt niet op, net als Leipheimer bij Rabo. Altijd top10 klassering, maar nooit opvallend.
pi_51525361
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef Messenga het volgende:
Menchov valt niet op, net als Leipheimer bij Rabo. Altijd top10 klassering, maar nooit opvallend.
Wel de Vuelta al een keer gewonnen.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:21:38 #215
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51525577
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Misschien mag je ze alleen dragen in mountainbikewedstrijden?
Zou dan een nieuwe regel zijn, want eerst had 'ie ze wel.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51525689
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ze zouden toch niet te zwaar zijn he

overigens denk ik dat rabo er verstandig aan doet om bergop eerst dekker te laten werken en pas daarna Boogerd. Die schat ik toch altijd nog hoger in dan dekker.
pi_51525841
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zou kunnen, of inderdaad omdat hij ze te zwaar vindt
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51526008
quote:

[..]

Kan je niet met elkaar vergelijken:
1. Armstrong bouwde bewust een ploeg om zich heen die zich volledig naar zijn wil en wet schikte.
Dat is bij de Rabobank wel anders
2. Armstrong was sowieso de laatste patron van het peleton waar dat bij gold
pi_51526229
quote:

[..]

Ja, maar Armstrong was een betere klimmer en tijdrijder dan zijn knechten (daarnaast vraag ik me af of Heras en zeker Leipheimer ooit echt een kans hadden op de touroverwinning, Leipheimer heeft nooit de tour gereden voor Us Postal', en waarschijnlijk ook beter dan de rest van het peloton. Als je niet zo iemand hebt die er met kop en schouder bovenuitsteekt, is het eerder verspilling om alles op 1 iemand te zetten.
Sowieso zie je bij bijna alle grote ploegen dat ze met meerdere kopmannen werken. Discovery heeft Contador en Leip, CSC Schleck en Sastre, Caisse heeft Pereiro en Valverde. Dat vergroot natuurlijk het aantal tactische mogelijkheden aanzienlijk.
pi_51526557
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:41 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Ja, maar Armstrong was een betere klimmer en tijdrijder dan zijn knechten (daarnaast vraag ik me af of Heras en zeker Leipheimer ooit echt een kans hadden op de touroverwinning, Leipheimer heeft nooit de tour gereden voor Us Postal', en waarschijnlijk ook beter dan de rest van het peloton. Als je niet zo iemand hebt die er met kop en schouder bovenuitsteekt, is het eerder verspilling om alles op 1 iemand te zetten.
Sowieso zie je bij bijna alle grote ploegen dat ze met meerdere kopmannen werken. Discovery heeft Contador en Leip, CSC Schleck en Sastre, Caisse heeft Pereiro en Valverde. Dat vergroot natuurlijk het aantal tactische mogelijkheden aanzienlijk.
helemaal mee eens, en omdat bijna elke topploeg - of iig de ploegen die klassementsrijders in de gelederen hebben niet één uitgesproken kopman hebben, maakt t alleen maar spannender. Momenten dat je ziet dat zelfs iemand als Kloden af moet zakken om bij Vino te blijven terwijl hij zelf hoger is geïndigd dan in een eindklassement van de tour dan vino zelf.
Zefs Kacheskin komt nu - zoals ik al verwachtte - naar boven drijven als een begenadigd klassementrijder.
Sastre en Schleck bij CSC idem dito, enige uitzondering is Evans...Lotto kan nu helemaal voor hem werken.
pi_51526649
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:51 schreef ririndra het volgende:

[..]

helemaal mee eens, en omdat bijna elke topploeg - of iig de ploegen die klassementsrijders in de gelederen hebben niet één uitgesproken kopman hebben, maakt t alleen maar spannender. Momenten dat je ziet dat zelfs iemand als Kloden af moet zakken om bij Vino te blijven terwijl hij zelf hoger is geïndigd dan in een eindklassement van de tour dan vino zelf.
Zefs Kacheskin komt nu - zoals ik al verwachtte - naar boven drijven als een begenadigd klassementrijder.
Sastre en Schleck bij CSC idem dito, enige uitzondering is Evans...Lotto kan nu helemaal voor hem werken.
Alleen tja, welke Lotto renner rijdt nu met Evans mee de Galibier op... Dan maar liever 2 topklimmers in je ploeg zou je denken. Zo wordt wielrennen nog meer een tactische sport, en daar is eigenlijk niks mis mee...
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51526873
Wat is dat toch een gezeur wie voor wie moet knechten?
Rabobank zit in de briljante positie dat ze nu de andere ploegen AL het werk kunnen laten doen. En Rasmussen en Menchov moeten gewoon zorgen dat ze in het wiel blijven van de andere favorieten. Mocht een van de favorieten nou weg rijden dan heb je altijd Boogerd en Dekker nog die ze kunnen helpen.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:03:24 #223
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51526935
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Rabobank zit in de briljante positie dat ze nu de andere ploegen AL het werk kunnen laten doen. En Rasmussen en Menchov moeten gewoon zorgen dat ze in het wiel blijven van de andere favorieten. Mocht een van de favorieten nou weg rijden dan heb je altijd Boogerd en Dekker nog die ze kunnen helpen.
Het liefst zouden ze zeuren dat Rabobank er helemaal niks van bakt.
Zyggie.
  maandag 16 juli 2007 @ 17:05:37 #224
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51527007
quote:
Rabobank zit in de briljante positie dat ze nu de andere ploegen AL het werk kunnen laten doen.
Inderdaad, de ploeg van de gele trui zie je nooit werken, dat hebben ze even handig geregeld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51527034
quote:
Zie jij Rasmussen ergens bij blijven ?

Die jongen moet exploderen maar kan echt niet tactische spelletjes spelen of afwachten tot de rest gaat.

En met 2 kopmannen alleen red je het zeker niet zonder knechten. Boogerd en Dekker zijn goede renners met individuele kwaliteiten maar knechten is ook niet hun ding in mijn ogen. Dekker zie ik echt niet eventjes mee omhoog gaan voor 40km.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')