Misschien moet Menchov nu maar eens wat laten zien. Na de Vuelta heeft ie weini gmeer gepresteerd dan meerijden. Wegrijden met die hap en laat mayo en valverde (en contador) er maar achteraan gaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ben benieuwd welke tactiek de Rabo's nu gaan uitspelen. Met twee sterke troefen op een mooi klassement, zijn er meerdere mogelijkheden.
Gewoon aanvallen in de gele trui idd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gewoon Rasmussen laten rijden en toch blijven gokken op Menchov lijkt me het verstandigste. Rasmussen gaat te veel tijd verliezen op zijn tijdrit en hij is ook geen jongen die verdedigend kan koersen denk ik. Laat Rasmussen maar lekker aanvallend rijden.
De favorieten kijken alleen naar elkaar inderdaad. Gewoon Rasmussen weer laten gaan (als hij kan uiteraard) en dan ben ik benieuwd wie er gaat reageren. Ik denk eerlijk gezegt dat het weer kijken wordt en dat er niet gereageerd gaat worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon aanvallen in de gele trui idd.
Het is nog maar de vraag wie er achter gaat rijden, want de favorieten hebben vooral de neiging naar elkaar te kijken en niet naar voren.
Inderdaad, zeer netjes!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef jde_kok het volgende:
Ook nog leider in het ploegenklassement, klasse RABO!
Dat kun je prima overlaten aan Weening, Niermann, Flecha en de Groot.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef Unhuman het volgende:
Leuk hoor Rabo... Maar nu mogen jullie de rest van de week je energie weggooien door op kop te rijden
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef Unhuman het volgende:
Leuk hoor Rabo... Maar nu mogen jullie de rest van de week je energie weggooien door op kop te rijden
Die heeft het gewoon lekker laten lopen, hij pikt ergens wel een ritje uit om aan te vallen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef maril het volgende:
OMG Dekker op bijna 20 min.
dat mag ie over 3 jaar gaan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mensen die denken dat Dekker meteen ff top 10 zou rijden.
Evans kan wel beduidend beter tijdrijden dan Rasmussen. En Mayo, Valverde en Evans staan ook nog geen drie minuten achter Rasmussen. Als Rasmussen rijdt zoals de afgelopen jaren gaat hij in de tijdrit het geel wel verliezen. Maar misschien geeft de gele trui ook hem vleugels, zoals hij dat al zovelen heeft gegeven (neem een Dessel, Perreiro, en vandaag nog Gerdemann). Laten we het hopen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Venga het volgende:
Rasmussen zal ondanks zijn gele trui nog aan moeten gaan vallen, misschien niet as dinsdag want verwacht dat daar weinig verschillen gemaakt gaan worden tussen de klassementsmannen gezien de lange afdaling richting de finish.
Maar de tijd die hij nu voorstaat op de andere renners is op velen zo'n 3 a 4 minuten, precies de tijd die hij gaat verliezen in 55 km TT.
Mannen als Valverde, Menchov, Evans en Sastre (in iets mindere mate) zijn bijna allemaal van hetzelfde niveau in tijdrijden.
Enkel Kloden en Vinokourov schat ik echt hoger in, maar juist die staan wat verder in het klassement. Vino op 5.23 van Rasmussen, maar dat kan hij in topvorm in een TT van 55 km al goedmaken
Precies. En daarmee komt 'ie vanzelf hoog in het klassement.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:08 schreef Kluupkluup het volgende:
Menchov kan nu gewoon het wiel van vino/valverde/evans pakken
quote:
Ja, waarom zou hij niet. Hij rijdt om ervaring op te doen en om Menchov/Rasmussen te helpen. Dat wij hem allemaal liever vandaag dan morgen het geel/wit zien pakken, tja... Maar hoe jammer wij dat ook vinden, hij rijdt gewoon niet voor z'n eigen klassement, net als Boogerd bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef Robar het volgende:
Ik mag er toch wel vanuit gaan, dat Dekker bewust rustig aan gedaan heeft gisteren?
Anders verlies je geen 20 minuten op die laatste col.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |