Bij rabo dragen ze de bandjes alleen in de discipline waarin ze kampioen zijn geweest, hebben ze een paar jaar geleden veranderd...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waarom Rasmussen eigenlijk geen regenboogbandjes heeft?
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juli 2007 17:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij rabo dragen ze de bandjes alleen in de discipline waarin ze kampioen zijn geweest, hebben ze een paar jaar geleden veranderd...
Boogerd is echt een geniale knecht om Rasmussen en Menchov halverwege de laatste col van de dag af te zetten in het laatste groepje overgebleven klassementsrenners/berggeiten. Die gaan ze volgend jaar écht wel missen.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Boogerd en Dekker zijn goede renners met individuele kwaliteiten maar knechten is ook niet hun ding in mijn ogen.
Wat ik maar wil zeggen is dat Menchov in ieder geval niet in de aanval hoef te gaan. En Rabo gaat echt wel werken als er iemand ontsnapt is, maar zolang Rasmussen in het geel rijd niet natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad, de ploeg van de gele trui zie je nooit werken, dat hebben ze even handig geregeld.
Moet nu wel mogelijk zijn om het tot de tijdrit vast te houden. Dan is Rasmussen zijn trui kwijt, en kunnen Dekker en Boogerd in de bergen in de aanvalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef Blawh het volgende:
Nog steeds geel, Menchov net als vorig jaar niet echt superbenen in de alpen.
En heel misschien ook Menchov wel, die was vorig jaar sterk in de pyreneen. Veel te verliezen heeft hij waarschijnlijk toch niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Moet nu wel mogelijk zijn om het tot de tijdrit vast te houden. Dan is Rasmussen zijn trui kwijt, en kunnen Dekker en Boogerd in de bergen in de aanval![]()
Dan zou ik Dekker meesturen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef -skippybal- het volgende:
Mij lijkt het echt niet verkeerd om morgen een Dekker of Flecha mee te sturen. Als er tenminste niet mannen bijzitten die te dicht staan.
Flecha mee, al is die in de Pyreneen niet echt nuttig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:54 schreef jpjedi het volgende:
Breukink kennende zal hij de ploeg willen sparen voor zwaardere tijden.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
3 minuten verliezen in de tijdrit, 6 minuten pakken in de Pyreneën en winnen die hap
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:49 schreef flyck het volgende:
[..]
![]()
![]()
als de de rest van de top25 in de ravijn rijd kan dat gebeuren ja.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Messenga het volgende:
Wat een tour voor de Rabobank zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |