quote:Voorlopige Tourselectie Rabobank
RIJSWIJK - Ploegleider Erik Breukink heeft vrijdag de voorlopige selectie voor de Tour de France bekendgemaakt. Dertien wielrenners van de Rabobankploeg maken een kans om op 7 juli in Londen aan de start te staan van de belangrijkste etappekoers van het jaar.
Rond de Nederlandse kampioenschappen op de weg (1 juli) wordt duidelijk welke vier coureurs zullen afvallen.
Op de voorlopige lijst prijken de namen van zes Nederlanders: Michael Boogerd, Bram de Groot, Thomas Dekker, Theo Eltink, Koos Moerenhout en Pieter Weening.
Ook de Spanjaarden Juan Antonio Flecha, Oscar Freire en Pedro Horrillo maken deel uit van de voorlopige selectie, net als de Rus Denis Mentsjov, de Australiër Mathew Hayman, de Duitser Grischa Niermann en de Deen Michael Rasmussen.
Ik eigenlijk ook wel. Hij kan bergop aardig meekomen, hopelijk lukt het hem in de tour ook, mocht hij die rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Damzkieee het volgende:
Theo Eltink ben ik nu wel benieuwd naar.
Giroquote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ze mogen wel meer laten zien dan in de giro
Inderdaad, Rabo won vorig jaar zelfs enkel met buitenlanders touretappes, geen hollands glorie, ondanks de goede Boogerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hollands Glorie.. Puh... TI Raleigh, de Ploeg Post.. DAT was Hollands Glorie!
Dan opeens wel he.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:41 schreef borisz het volgende:
Dat we wat etappes winnen![]()
ach de rabo renners ook van buitenlandse afkomst zijn zegmaar half nederlanders
De Giro overtreft de Tour op alle fronten. Behalve commercieel danquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:41 schreef Damzkieee het volgende:
En het feit dat vrijwel iedereen hem rijdt als voorbereiding op de tour
Vandaar dat alleen Rasmussen de Giro rijdt en ook de Tour.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
Dit is toch het Rabobank topic?
Volgens mij zien ze het toch wel degelijk als voorbereiding op de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |