Ik snap dat niet.quote:
Kan deze Pheno-vicatie niet op een of andere manier in de OP?quote:
JJquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ttsss.......en ik mag niet eens aftellen en kwarteten plaatsen...
......MODS...
![]()
![]()
![]()
te vroeg, sukkelquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
18.00 uur!
quote:
Jouw gespam.quote:
yep....quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed topic.
smakelijk Fruts...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:04 schreef Frutsel het volgende:
maar ik ga even eten dan, er zijn anderen die het topic weer draaiende houden![]()
![]()
Ik ga een note zettenquote:
wat dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep......maar mis één woordje...
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja..dat mocht ik niet meer zeggen...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]waarom niet, sex is gezond, en niets geheimzinnigs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja..dat mocht ik niet meer zeggen...}:|
Sex!
zo, heb ik het ook gezegd
btw: terug van AH-shoppen, en ben geslooptben blij dat ik niet ben wezen trainen vandaag. Straks lekker macaroni met ragoût maken
lolwut
Lenny werd lichtelijk geirriteerd door het woord SEX..dus ja...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom niet, sex is gezond, en niets geheimzinnigs aan.
Sex!
zo, heb ik het ook gezegd
btw: terug van AH-shoppen, en ben geslooptben blij dat ik niet ben wezen trainen vandaag. Straks lekker macaroni met ragoût maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |