Alleen het natte/beschadigde gedeeltequote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef fseyferth het volgende:
poe, dat zou een behoorlijk werk zijn - bedoel je de vloer in de hele ruimte, of slechts de eerste planken? na ongeveer 4 meter ligt de vloer namelijk wel weer netjes het is alleen het voorste gedeelte, iig bedankt voor de snelle reply
mmmmmmm......net even te laat met mijn bericht dus......maar als meer mensen er zo over denken........mooi klusje voor het komende weekeindequote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Stuk vloer wat niet goed ligt eruit halen en opnieuw leggen.
Volgens mij kan de hele vloer een opknapbeurt krijgen.
FF schuren en opnieuw lakken, olien of waxen.
Jammer dat ik dat niet gezien heb!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef Solingjan het volgende:
@ Tnimble In die sporthal was het hout op sommige plaatsen (golvend) 1 meter hoog.
Das echt geen gezicht![]()
Hele duidelijke uitleg, Solingjanquote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef Solingjan het volgende:
Je kunt de vloer pas weer leggen als het vochtgehalt minstens onder 15% is. Minstens dus. Hoger absoluut niet. Dit kun je meten met een vochtmeter(hygrometer) Kopen of ergens lenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |