quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Ik ga voor de verandering van een volledig nachtrust genieten. Mazzel en gedraag jullie.. Ik lees ook terug![]()
Daar slaap je toch gewoon doorheen?!quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nachtrust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Who's there... ?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Scherp![]()
Maar ik denk dat ie verloren gaat![]()
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeikenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wie stelt mootie veilig?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
Ik vind dat juist extra lekker slapenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:
Nacht rust zal van korte duur zijn. Onweer is op z'n weg naar het kikkerlandje
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef petraa het volgende:
Goodevening all,![]()
Pfff vergadering van de hockey achter de rug, wat kunnen mensen zeiken zeg. Ik dacht ben 9 uur weer thuis,maar helaaaaaaaaaaaaaasssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Een gat is een gat zeg ik altijd maarquote:
Slet!!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een gat is een gat zeg ik altijd maar![]()
Iets dat best toepasselijk blijktquote:
Neuhhh das waar ik hoef alleen maar in de SC te kijken en ik zie er zatquote:Op maandag 11 juni 2007 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niet naar de hockey te gaan om mensen te zien zeiken
Alweer ???? Haaaaaaaaaaai Theraquote:Op maandag 11 juni 2007 23:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ach ja... vluchten in de drank dan maar...
Heel toepasselijkquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Iets dat best toepasselijk blijkt. "Gelukkig hij die ver van de mensen woont".
![]()
![]()
![]()
Ik wel maar mn zoon nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |