AH jij bent geen konijnquote:Op maandag 11 juni 2007 18:49 schreef Jappie het volgende:
Denk ut wel...in mijn geval staat het voor Anti groente en fruit..............nu ja behalve spinazie dan...oh ja...en vis dan weer wel.![]()
Oow.....dan kan ik zo met een gerust hart de dagelijkse uitzending gaan bekijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan deze posting in mn sig te zetten![]()
ohhhhhhhhhhquote:
tegels van de wand... klinkt inderdaad dramatisch.. maar wel terapeutisch om ze eraf te rammen kan ik meedelenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:01 schreef mootie het volgende:
Ik ga dus niet naar boven........ zo te horen gaat de hele bovenverdiepeng aan diggelen![]()
zekerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oow.....dan kan ik zo met een gerust hart de dagelijkse uitzending gaan bekijken.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?![]()
Dat gebeurt hier ook wel eens, maar dat is echt niet eng hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben eeen beetje bang....... volgens mij komen er zo 2 kerels door mn plafond vallen![]()
Sorry, ik heb het niet zo op filmjesquote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Polonium-120 het volgende:
voor als de lach niet inmiddels van uw gezicht gesmolten is... hier een filmpje over medische blunders...
Met een kleine correctie: de sinasappelsap wordt alleen gedronken als meneer vermoedt dat hij verkouden wordt.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet ik dus ook niet he. Sinassappelsap bah... Dat heb ik al zeker 10 jaar niet meer gedronken.
Verder eet ik eigenlijk al mijn groentes gewoon lekker rauw. Wat gekookt moet worden is aan mij al snel niet besteed.
Heb je al neiuwe tegeltjes uit gezocht?quote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Ik ben eeen beetje bang....... volgens mij komen er zo 2 kerels door mn plafond vallen![]()
Wat een watjequote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
Met een kleine correctie: de sinasappelsap wordt alleen gedronken als meneer vermoedt dat hij verkouden wordt.
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo een heb ik er hier ook zitten......... ben jij ook van de groep die denkt dat teveel vitaminen gevaarlijk is en dat 1 glaasje sinasapplesap per 2 maanden zat genoeg is?![]()
Ja, we houden het lekker simpel en cheap, die badkamer moet gewoon gedaan worden, maar we willen hier niet zo heel lang meer wonen, hoogstens 2 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je al neiuwe tegeltjes uit gezocht?
Een broodje met een plakje tomaat: zo, nou heb ik mn vitamines voorlopig wel weer binnen!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.![]()
Ik maak mij schuldig aan het verzuipen van mijn voedsel. Minstens 3 glazen kouwe melk gaan er doorheen per avondmaal.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef Jappie het volgende:
Dat dan weer niet......ik denk eigenlijk standaard vrij weinig na en dat zet zich door tijdens de maaltijd...zwijgend malen mijn kaken ritmisch door en al spoedig zet de meditatie zich in....een lekker rustpuntje zo vlak voor de afwas.![]()
baat het niet dan schaadt het nietquote:Op maandag 11 juni 2007 19:03 schreef mootie het volgende:
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik maak mij schuldig aan het verzuipen van mijn voedsel. Minstens 3 glazen kouwe melk gaan er doorheen per avondmaal.
Over de dag heen trouwens 2 liter kouwe melk![]()
Het is een talentquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.![]()
![]()
![]()
ik denk ook dat ze, hier meteen, het riool moeten komen vernieuwenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik me daar aan zou overgeven zou ik nooit meer van de pot loskomen.![]()
![]()
![]()
Toch kan een ijskoud glaasje melk of 3 4 ...heerlijk zijn....ik kan me nog herinneren...veertig jaar geleden in mijn diensttijd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |