Het was een geweldige racequote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hehe
Het was een maffe GP afgelopen weekend..en die crash van Kubica zag er gaar uit
quote:Met Michiel : Deze week maak je kans op tickets voor ROCKWERCHTER!!!
ACTIEVOORWAARDEN:
- om mee te kunnen doen aan deze actie moet je tussen de 18 en de 25 jaar oud zijn
- de prijs is niet inwisselbaar tegen geld
- de Interrail Global Passes zijn alleen geldig in de periode van het festival (10 dagen reizen binnen een tijdsbestek van 22 dagen)
- na afloop van het festival ontvangen we graag een (reis)verslag voor op onze site
- niet alle festivals beschikken over een camping; in sommige gevallen zul je zelf een overnachting moeten regelen.
Ow, was dat geen antwoord op hoe Crowded House was vanavond?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Graag gedaan... (waarvoor eigenlijk..?)
Ik ben niet zo'n fan van Albers...en de Spykers bungelen ook nog eens hopeloos achteraan..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
En jammer genoeg de twee spijkers niet over de Finish-line..![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, was dat geen antwoord op hoe Crowded House was vanavond?
Die heb ik dan ook niet meer in mijn teamquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En jammer genoeg de twee spijkers niet over de Finish-line..![]()
Waarom is die leeftijdgrens er?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Ik ben net wat ouder, dus val ik naast de boot. Hoewel dat met dit warme weer ook nog niet eens zo heel erg is...![]()
Truste muts!quote:
Truste Glacierquote:
Semi Nederlands Product. Vind het wel aardig als ze het goed zouden doen.... Meer niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Albers...en de Spykers bungelen ook nog eens hopeloos achteraan..
Goede keuzes!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
David B(L)owie./Giel Beelen modus uit.
Hoop dat de nieuwe van de Editors nog even voorbij komt en uiteraard de Chemical Brothers!
niet langquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:14 schreef -Hans- het volgende:
Morguh mensen !
Het is misschien wel bekend dat ik geen voorstander ben van vroeg opstaan, maar als ik wakker wordt met de nieuwe plaat van de Chemical Brothers dan is het opstaan GEEN ENKEL probleem. Wat een SUPER plaat zeg ! Als ze bij 3FM een beetje ballen hebben dan maken ze die plaat Megahit.. Echt, ik loop nu nog te stuiteren door het huis. KICKEN begin van de dag !!!![]()
Giel heeft zich gruwelijk verslapen ! Martijn Muijs is nog aanwezig in de studio (al wel met zijn jas aan). Hij zit nu in de trein en Amersfoort is nog 50 km en hij moet naar Hilversum!
Eddy Zoey was alleen leuk toen nog gewoon zei wat ie dacht. Daarna is ie te soft geworden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:37 schreef Crappery het volgende:
Eddy Zoey
Nu we er toch zijn is het leukste programma op televisie!
Krezip is tofquote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:31 schreef Kuukske het volgende:
Wakker worden met Krezip op de radio is trouwens niet zo tof.
Zekerquote:
Ik ben nu nog een pilsje aan het drinkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat ben je aan he tdoen dan? Truste iig
quote:
Trustequote:
Ik vond het vreselijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef SunChaser het volgende:
Laatste half uur bij Giel 1 plaatje gehoord maar was geniaal met Ali B.
Ali B. ís vreselijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:37 schreef cosmick het volgende:
Ik vond het vreselijk.
Maar als je internet hebt, dan kun je toch altijd streamen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Mooi wel dat ik morgen een radio zie te fixen. Kei irritant; werken zonder radio.
We zitten sinds gisteren in een kantoortuin. I.v.m. overlast kan het dus niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:40 schreef cosmick het volgende:
Maar als je internet hebt, dan kun je toch altijd streamen?
Koptelefoontje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten sinds gisteren in een kantoortuin. I.v.m. overlast kan het dus niet.
Je mist overigens niets hoor. Of je moet die slappe nieuwe plaat van Stefani boeiend vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zitten sinds gisteren in een kantoortuin. I.v.m. overlast kan het dus niet.
Dat is nog best een goed idee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef SunChaser het volgende:
Koptelefoontje?
Goede keus, ik heb er al veel punten mee kunnen verdienen, en hij is redelijk goedkoopquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:08 schreef DaMook het volgende:
Voor D.Rose, ik heb nu Rosberg in de plaats van Speed gekocht. Hopelijk heb ik er de komende race eens echt wat aan en kan ik eindelijk een winnend chasis kopen
(heb nu spyker).
Alleen het nieuws door herenlunch.nl vind ik leuk. De rest doet me niet veel eigenlijk..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van Stenders Eetvermaak?
Ik zap toch vaak weg merk ik..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Alleen het nieuws door herenlunch.nl vind ik leuk. De rest doet me niet veel eigenlijk..![]()
Idem hier... Want die nieuws stukjes kun je toch terug luisteren. Ik vond Claudio niks meer eigenlijk. Maar dit vind ik geen verbetering. Helaas...quote:
Claudioquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Idem hier... Want die nieuws stukjes kun je toch terug luisteren. Ik vond Claudio niks meer eigenlijk. Maar dit vind ik geen verbetering. Helaas...
nee, ben ook nog niet kapot van eetvermaak. Maar een show heeft vaak even tijd nodig om te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Idem hier... Want die nieuws stukjes kun je toch terug luisteren. Ik vond Claudio niks meer eigenlijk. Maar dit vind ik geen verbetering. Helaas...
Tiep voutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Claudio
* Glacier gaat een tentamen voorbereiden
Tegenvallen helaas. Hij is met Leon meer met zichzelf bezig dan met de luisteraar. Verder zijn de onderdelen niet zo verrassend, z'n invalweken in de zomer waren verfrissend. Dit niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Glacier het volgende:
Wat vinden jullie tot nu toe van Stenders Eetvermaak?
ik geloof dat hij ietsjes meer zelf mag kiezen dan een 'normale' djquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ben ook nog niet kapot van eetvermaak. Maar een show heeft vaak even tijd nodig om te ontwikkelen.
Wat mij vooral tegenvalt is de muziekkeus, ljikt wel alsof Stenders heel weinig zelf mag kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |