Hoe dan ook, Jamai is 'ie zeker.quote:
Goeie film, dat The Science Of Sleep.quote:Stephane: [Shows 3-D glasses ] You can see real life in 3-D
Stéphanie: Isn't life already in 3-D?
Stephane: Yeah but, come on.
jamaar vrouw = tetten (nouja meestal dan) en dat klinkt mij dan wel weer als muziek in de orenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
Hmja, omdat vrouwipulatief niet klinkt.
Bijna altijd tieten, inderdaad. Wacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
jamaar vrouw = tetten (nouja meestal dan) en dat klinkt mij dan wel weer als muziek in de oren
Een massagraf met maar één lijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou niet misstaan in een docu over somalië
je ziet je avondmaal voor de 2e keer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef Q. het volgende:
Huuu, haal dat weg!
Whehe. Met daaronder de tekst. "Wilt u mensen dít door laten gaan? Niet hè? Stort uw geld op giro 555."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou niet misstaan in een docu over somalië
Het massagraf in?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
de rest is al gillend weg gerend idd
Mag je ook goederen sturen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Met daaronder de tekst. "Wilt u mensen dít door laten gaan? Niet hè? Stort uw geld op giro 555."
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef ehqo het volgende:
"Ik voel je ribburgerkast."
Nu heb ik weer zin in vissticks.quote:
stuur maar hier naar toequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mag je ook goederen sturen? [afbeelding]
[afbeelding]
Goddommequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[img=578xnull]http://xs216.xs.to/xs216/07242/hamburger.jpg[/img]
Dá's een beste, David.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beter dan kaasstengels. Ril.quote:
Visbier.quote:
Rijstwafeltje hebben?quote:
Ik verwacht alles van David sinds het interessante MSN-gesprek van gisteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had je vast niet achter hem gezocht, he? [afbeelding]
Log posten! En waarom hebben wij niet van dat soort gesprekken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verwacht alles van David sinds het interessante MSN-gesprek van gisteren.
HÚÚÚÚÚ Geen complimentjes aan mij posten! Dan jaag je iedereen weg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verwacht alles van David sinds het interessante MSN-gesprek van gisteren.
quote:
Ik kan me er eerlijk gezegd geen voorstelling bij maken. Jullie blijkbaar wel?quote:
alleen dat het super ranzig moet zijn, kan niet andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me er eerlijk gezegd geen voorstelling bij maken. Jullie blijkbaar wel?
hey lekker dingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
HÚÚÚÚÚ Geen complimentjes aan mij posten! Dan jaag je iedereen weg!
Omdat onze MSN-gesprekken altijd van míjn kant moet komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Log posten! En waarom hebben wij niet van dat soort gesprekken?
Ik ben geen vrouw. Ik ben tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Q. het volgende:
Jamaarikbenbangvoorvrouwenjeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |