Neeeeeeeh !!!!!!!quote:
Zo te zien een 'erbijzitter'.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
Die is daar professioneel roddelaarster.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
In BB5 kon ze altijd wel aardig roddelen.
daar is gelukkig een groot draagvlak voorquote:
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
wát een roddeltante was dat zeg! Kan me de scene met de muis in het huis nog goed herinneren... stond die trol jankend op een krukje
![]()
Dat lijkt me inderdaad dom van Huubquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zo zie je toch weer de onderschatting van Lieke, door Huub.
Ik zie Lieke echt als de topfavoriete.
Wat een verschrikkelijke irritante toneelspeler was dat zeg!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.
Joost was helemaal niet bang voor muizen, maar deed alsof.
[afbeelding]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord isquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
Wat doet Chantal erbij ???
Dat zijn de controlevragen... misschien geeft iemand de 2de keer een ander antwoordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |