Juist.quote:
Is dat alles?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Komende 3 weken, wissel ik deze af met een paar bruine en een paar witte![]()
Ze lopen perfect, zeker in vergelijking met de 'normale' teenslippers die helemaal vervormen na een tijdje.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Komende 3 weken, wissel ik deze af met een paar bruine en een paar witte![]()
Jawel hoor, het liefs dagelijksquote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omfg .... daar wil je toch niet in gezien worden![]()
![]()
Nee hoor, die lopen er ook... en hebben niet zo'n beperkte visie als jij bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
rip aan de nabestaanden dan maar![]()
Dat vind ik overigens ook. Onder een pak o.i.d., of zelfs gewoon bij een representatieve functie, past het niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:35 schreef karr-1 het volgende:
maar in een (kantoor)baan vind ik het not done.
Precies.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat vind ik overigens ook. Onder een pak o.i.d., of zelfs gewoon bij een representatieve functie, past het niet.
't is hier 32° in de schaduw...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef UrAnus het volgende:
pfff... zo warm is t buiten geeneens.
quote:
sokken met slippersquote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Die zijn alleen mooi met witte sportsokken er in en een joggingbroek erboven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mietje....quote:Op maandag 11 juni 2007 13:46 schreef Profesor het volgende:
Prof heeft zich ooit laten overhalen door vriendin deze ondingen te dragen...
..en heeft nu een spatader tussen de grote tenen..
Haha, jij reist met de trein!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
omg met 30 graden op je kop zijn m'n voeten wel het laatst waar ik me druk over maak. Die dingen lopen gewoon kut en zeker als je de trein mot halen ofzo.
dat ging over die adidas slippersquote:
Je moest eens weten hoeveel het helpt als je voeten koeler zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
omg met 30 graden op je kop zijn m'n voeten wel het laatst waar ik me druk over maak. Die dingen lopen gewoon kut en zeker als je de trein mot halen ofzo.
Ik vind het triester dat jij iemand moet beoordelen op basis van zijn of haar schoeisel ;')quote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef Victor_Eremita het volgende:
Inderdaad afgrijselijk. Hoe kun je nou ooit mensen serieus nemen die aan komen flappen?
Inderdaad, dan komt zo iemand een stuk serieuzer over.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef Victor_Eremita het volgende:
Inderdaad afgrijselijk. Hoe kun je nou ooit mensen serieus nemen die aan komen flappen?
Als mensen geen moeite doen om fatsoenlijk over te komen, en niet als een debiele clown met flipflop-geluidjes, ben ik geneigd ze niet serieus te nemen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat jij iemand moet beoordelen op basis van zijn of haar schoeisel ;')
U zei?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Als mensen geen moeite doen om fatsoenlijk over te komen, en niet als een debiele clown met flipflop-geluidjes, ben ik geneigd ze niet serieus te nemen.
Inderdaad, ik zie er elke dag zo uit en heb die foto daar neergezet om serieus genomen te worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, dan komt zo iemand een stuk serieuzer over.![]()
[afbeelding]
En ik draag elke dag slippersquote:Op maandag 11 juni 2007 14:47 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie er elke dag zo uit en heb die foto daar neergezet om serieus genomen te worden.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
teenslippers ..... de hele dag *flap flap flap flap flap* Fap fap fap fap.... om gek van de worden.Bovendien loop je dan natuurlijk volledig voor lul.
![]()
Die zijn ook onderweg naar mij toe!quote:
Is dat niet link zo bij het sorteren van pallets?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Roellio het volgende:
Ik ga zelfs naar m'n werk op teenslippers!
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:44 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Inderdaad, dan komt zo iemand een stuk serieuzer over.![]()
[afbeelding]
Ik heb een HBO/Universitaire functie.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is dat niet link zo bij het sorteren van pallets?
Zal me worst wezenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Maar wist je dan niet dat sandalen deze zomer weer harstikke in zijn?![]()
DasGeenNederlandsJeWeetSSs...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef UrAnus het volgende:
pfff... zo warm is t buiten geeneens.
en die dingen kosten hier 30 keer zo duur als in t buitenland.
en wat doe je dus 9 van de 10 keer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:27 schreef Samson het volgende:
NIks mis met slippers, veel beter voor je voeten dan opgesloten in zweterige schoenen, zeker bij warm weer. Zolang je maar niet tegen een ander zn kalknagels aan hoeft te kijken![]()
as valt soms van je peuk inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef Ziewoarut het volgende:
Teenslippers, bah!
Vorige zomer wilden we op vakantie naar een plaatsje gaan dat volgens een gast maar 20 minuten lopen was over het strand... Dus ik op de oude teenslippers ook mee natuurlijk. Na 1 uur in de brandende zon waren we er nog altijd niet dus we besloten maar terug te lopen. Dit maar door de stad en het brandend asfalt want 'dit was korter'. Gingen toen mijn teenslippers kapot! Ik op mijn blote voeten over het brandend asvalt rennen, aaaaaah!
Ik vind jouw usernaam een kutnummer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef umberrella het volgende:
ik vind teenslippers er wel heel erg armoedig uitzien
Dat vind iedereenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:24 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik vind jouw usernaam een kutnummer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |