eerst beweer je dat het geen breezer is.. je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beide.
[..]
Beetje loze opmerking dit.
mwah.. als ik keihard roep dat ik het expres doe dan word ik gebanned.. geen trek in.. moet ik nog stage gaan lopenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Hahhaha, die verandering in je toon. Eerst keihard iemand onderuit halen en vervolgens kontenlikkend naar de admins toe. Jij toont ballen
Je hebt em zelf al weggehaald.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
voor de admins, dat "tubgirl" was niet mijn link.. iig neit de bedoeling ervan iig. kromme shit..
maar goed. kimmz.. als je zoekt op "attention whore" op google plaatjes, weet je wat ik bedoel..
Van jou weet ik niks nee, maar van Kimberley welquote:Op maandag 11 juni 2007 14:47 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
jij weet nix van mij of mijn ex vriendjes![]()
oftewel... geen ballenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
eerst beweer je dat het geen breezer is.. je spreekt jezelf tegen
[..]
mwah.. als ik keihard roep dat ik het expres doe dan word ik gebanned.. geen trek in.. moet ik nog stage gaan lopen
niet over deze kimberley hierquote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van jou weet ik niks nee, maar van Kimberley wel.
laat ik het netjes houden.. ik heb iig nog een reputatie die ik moet behouden. de jouwe, cloon of niet, is al gedegradeerd tot ¤5,- telefoonkaart niveauquote:
Echt waar, sterfquote:Op maandag 11 juni 2007 14:50 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
niet over deze kimberley hier![]()
dat jij een kimberley ken maakt mij egt nix uit![]()
worden mensen die mij citeren dan niet gebanned voor het quoten van een tubgirl?quote:
ja heel jammer van dat slotje.. als ie jouw ook meteen doet is het niet zo ergquote:Op maandag 11 juni 2007 14:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt waar, sterfdit is onbegonnen werk.
Remlof, jammer dat je hier geen slotje op zet + dat je het profiel van kimmie_16 niet preventief verwijderd.
dat zeggen alleen mensen die mij niet kennequote:Op maandag 11 juni 2007 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
laat ik het netjes houden.. ik heb iig nog een reputatie die ik moet behouden. de jouwe, cloon of niet, is al gedegradeerd tot ¤5,- telefoonkaart niveau
we moeten erop bieden.. ze accepteerde mijn bod van 10 eieren en ¤5,- T-mobile niet..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef BossFight het volgende:
Heeft ze eigenlijk haar tieten al laten zien btw?
en als je een hoger niveau heb dan het VMBO ben je een WoW-nerd toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
dat zeggen alleen mensen die mij niet kenne![]()
als je blijkbaar geen 1000 puisten op je kop heb ben je breezer
uhmm... neequote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef BossFight het volgende:
Heeft ze eigenlijk haar tieten al laten zien btw?
nee ik zeg het alleen maar over julliequote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
en als je een hoger niveau heb dan het VMBO ben je een WoW-nerd toch?
Ja, dat heb ik er dan nog best voor over. Maar je gaat gewoon niet zomaar foto's van andere mensen gebruiken, da's zo laagquote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
ja heel jammer van dat slotje.. als ie jouw ook meteen doet is het niet zo erg
weetje ik vind jou wel grappig...op de soms ietwat domme opmerkingen terzijden. Je weet wel goed van je af te slaan met nog verder ingravende opmerkingen.quote:
dat doe ik niet eens manquote:Op maandag 11 juni 2007 14:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik er dan nog best voor over. Maar je gaat gewoon niet zomaar foto's van andere mensen gebruiken, da's zo laag.
hehe eindelijk wat positiefsquote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef Sirmixalot het volgende:
[..]
weetje ik vind jou wel grappig...op de soms ietwat domme opmerkingen terzijden. Je weet wel goed van je af te slaan met nog verder ingravende opmerkingen.![]()
kijk dat bedoel ik...grappig tochquote:Op maandag 11 juni 2007 14:59 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
hehe eindelijk wat positiefs![]()
ben jij nou de enige die reageert en niet bij nerds aansluit![]()
![]()
![]()
Neuk hem dan!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef Kimmie_16 het volgende:
[..]
kijk met zo iemand kenk het wel vinde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |