daar verschillen de meningen over.. maar wat denk je, breezah of niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef kL0j00h het volgende:
Geil is ze wel
kijkt naar haar onderschrift.. concludeerd: jep duidelijk breezahquote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef Kimmie_16 het volgende:
egt leuk dat je dat voor mij speciaal hebt gemaakt
ben ontroerd![]()
je zou wel heel erg veel van me moeten houden om dit te doen![]()
maar sorry is niet wederzijds![]()
toch ben ik aardig benieuwd naar de reacties hier
Ben je trots op me als ik ook een naamtopic over je maak?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:58 schreef Kimmie_16 het volgende:
egt leuk dat je dat voor mij speciaal hebt gemaakt
ben ontroerd![]()
je zou wel heel erg veel van me moeten houden om dit te doen![]()
maar sorry is niet wederzijds![]()
toch ben ik aardig benieuwd naar de reacties hier
waarom zo moeilijk doen? met een breezah of beltegoed kaart kom je veel verder.. heb jij niks opgestoken van national geographic?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Ben je trots op me als ik ook een naamtopic over je maak?![]()
tuurlijk :pquote:Op maandag 11 juni 2007 12:59 schreef Silven het volgende:
[..]
Ben je trots op me als ik ook een naamtopic over je maak?![]()
durft ie nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:03 schreef LasTeR het volgende:
Als je aandacht van d'r wilt PM je d'r toch lekker?
hoezo? het gaat over de natuurlijke leefomgeving van kimmie_16... ik vind dat je hem terug moet zetten naar flora en faunaquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hoezo? het gaat over de natuurlijke leefomgeving van kimmie_16... ik vind dat je hem terug moet zetten naar flora en fauna
Volgende keer als we een topic over jou openen komt ie in KLB.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hoezo? het gaat over de natuurlijke leefomgeving van kimmie_16... ik vind dat je hem terug moet zetten naar flora en fauna
Het vmbo bedoel je?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
hoezo? het gaat over de natuurlijke leefomgeving van kimmie_16...
over mij of over hem?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:06 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Volgende keer als we een topic over jou openen komt ie in KLB.
zit het vmbo eens niet af te zeiken ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |