ik werk niet nee. Beetje rentenieren ja..quote:Op woensdag 9 april 200810:58 schreef Vincenski het volgende:
Indahnesia, als ik vragen mag, werk jij ook in Indonesie, of ben je aan het 'rentenieren'?
Hey, ik heb net met je baas gelunched!quote:Op woensdag 9 april 2008 10:59 schreef Xitami het volgende:
Da's wel een punt ja, in Jakarta heb ik corridor 6 van Halimun naar Ragunan Zoo, en da's op 2 punten ook altijd een nachtmerrie, je moet n.l. Gatot Subroto over en da's in de spits niet te doen als de chauffeur z'n ballen thuis heeft laten liggen. Wel humor ook dat er nog steeds mensen zijn in een auto of op de motor die denken dat ze wel net voor de bus langs kunnen. Wat ze vergeten is dat die dingen een automaatbak hebben en voor hun grootte verdomd rap op kunnen trekken, zeker als je de gemiddelde chauffeur z'n rijstijl er bij bedenkt. (i.e. gaan is ook echt gas op de plank optrekken met die bus).
Levert wel af en toe wat spektakel op![]()
Ben nog geen nieuwsgierige mensen in de bus tegengekomen eigenlijk, denk dat dat weer te herleiden valt tot die tattoo's op m'n arm en het feit dat ik in de bus altijd t-shirt aanheb, kleedt me op kantoor pas om naar "kantoor-outfit"![]()
Re: "dom" -- was misschien even een foute woordkeuzeIk bedoel meer dat vanuit het oogpunt van een indonesier gezien ik waarschijnlijk als een olifant in een porseleinkast tekeer ga -- ik bedoel maar, soms hoor je ze gewoon "bule gila!" denken (of letterlijk zeggen). (Niet dat ik me er iets van aantrek trouwens, hoort er gewoon bij
)
Mount Egon in Oost-Java is dus momenteel aan het uitbarsten en Mount Papandayan bij Bandung zit er aan te komen. Dat is wel dichtbij! Misschien dat ik dan eindelijk eens een live vulkaan uitbarsting kan zien!quote:Alert raised on Indonesia's Mount Papandayan volcano
The volcano lies 51 kilometres southeast of Indonesia's third-largest city, Bandung, which is home to around three million people.
Although the volcano has shown no visible signs of activity, sensors indicate that shallow volcanic earthquakes are becoming more frequent, and that magma in the crater is increasing steadily.
"Since April 16, 2008, at 12:00 am (0500 UT), we have upgraded the alert level of Papandayan to 'vigilance' (level two)," the state volcanology office said in a statement.
That is two levels below the alert for an impending eruption.
The vulcanology office has recommended that all areas within one kilometre of the crater be closed to the public, and says a team is closely monitoring the mountain's status.
Evacuations following Mount Egon eruption
The increased alert at Mount Papandayan follows an eruption of ash and smoke at Mount Egon on the eastern Indonesian island of Flores.
No casualties were reported, but authorities say around 600 people from a village near the volcano were evacuated.
Supplies of breathing masks and fresh drinking water have been brought into the area.
Als je 10 bent hoor je sowieso geen stress te hebbenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef Chanell het volgende:
Ik ben er op vakantie geweest, ruim 10 jaar geleden, daarvoor, 6 weken in Bali gezeten, heerlijk, was een jaar of 10, geen stress, geen problemen, alleen maar genieten.
Good old time.
Je moest gewoon IETS te zeggen hebben he ;-)quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:28 schreef EricT het volgende:
[..]
Als je 10 bent hoor je sowieso geen stress te hebben
Helemaal ongelijk had 'ie natuurlijk niet hè...quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef Chanell het volgende:
Je moest gewoon IETS te zeggen hebben he ;-)
Wauw, schitterend!!quote:
Wees blij dat ik niets negatiefs over Indonesie als land zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:25 schreef Chanell het volgende:
[..]
Je moest gewoon IETS te zeggen hebben he ;-)
oh ja, jij was dat ja..quote:Op woensdag 23 april 200814:41 schreef EricT het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niets negatiefs over Indonesie als land zeg. [afbeelding]
Tsja, als je ziet dat iedereen rustig gebruik maakt van de busway, schiet het niet echt op.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Xitami het volgende:
[..]
....
Het enige wat ze nu nog eens voor elkaar moeten krijgen met die busway is dat ding op geregelde tijden laten rijden, nu kan je soms een half uur wachten en dan komen er in de volgende 5 minuten 7 bussen voorbij, terwijl ze dat beter een beetje kunnen spreiden, maar goed, dat schijnt weer van die bule-logica te zijn![]()
....
Grijns!quote:Op zondag 27 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Met de dames en meisjes in de winkel maak je gewoon een praatje tijdens het uitzoeken van een blouse of zo. Wie weet kun je er gezellig een hapje mee gaan eten als ze afgewerkt is....
quote:Op zondag 27 april 200820:35 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Grijns! [afbeelding]
Heb je daar ervaring mee? [afbeelding]
Ach, ik ben inmiddels over alle ergenissen wel heen. Maar goed, de neiging om uit de auto te stappen of resoluut iemand van zijn motor af te slaan is er nog wel.quote:Op zondag 27 april 2008 13:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je er enkele maanden of een half jaar zit is het nog te overzien. Je weet dat het binnenkort niet meer nodig is. Zou er voor geen goud kunnen wonen zo druk dat het is.
Met de dames en meisjes in de winkel maak je gewoon een praatje tijdens het uitzoeken van een blouse of zo. Wie weet kun je er gezellig een hapje mee gaan eten als ze afgewerkt is....
Die neiging ken ik ja.. tot op heden niet gedaan overigensquote:Maar goed, de neiging om uit de auto te stappen of resoluut iemand van zijn motor af te slaan is er nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |