Ik hoopte iemand anders. Eigenlijk.quote:
Maakt mij niet uit!quote:
quote:
Ben jij aan een cursus 'vetmesten' begonnen...quote:
Mijn gedachten gaan uit naar een user en een mod.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb niet zo veel te melden op dat gebied......maar wil graag je gedachten horen hoor...
![]()
oww...hoe dat zo...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn gedachten gaan uit naar een user en een mod.
Er is een nieuw koppel. Ontstaan. Ergens.quote:
Mja, hoe zou het zijn met Buzz. momenteel?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn gedachten gaan uit naar een user en een mod.
omhoog neukenquote:
eens een emotionele eter..altijd een emotionele eter...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij aan een cursus 'vetmesten' begonnen...![]()
vertel..!!! wie o wie..quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is een nieuw koppel. Ontstaan. Ergens.
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is een nieuw koppel. Ontstaan. Ergens.
Nou.. in Feedback staat een topic van 'm. Lieve allemaal !quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef OA het volgende:
Mja, hoe zou het zijn met Buzz. momenteel?![]()
Zeer zware tijden![]()
oeh... roddelsquote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn dat voor onthullingen??!?!?!??!
Kuuk, heb jij inside information?![]()
ja die jaquote:
Oh, dat had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou.. in Feedback staat een topic van 'm. Lieve allemaal !
Het Bredatopic is een stel rijker. Dit topic ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef OA het volgende:
![]()
Wat zijn dat voor onthullingen??!?!?!??!
Kuuk, heb jij inside information?![]()
Tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
nooit van mij leven....![]()
hoef ik niet..gaat wel vanzelf...![]()
wie dan...??!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het Bredatopic is een stel rijker. Dit topic ook.
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eens een emotionele eter..altijd een emotionele eter.....heb veel te verwerken enzo...
![]()
ik hoef mezelf niet omhoog te neuken....quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nooit van mij leven....![]()
hoef ik niet..gaat wel vanzelf...![]()
Je woont niet in Breda, dus het is voor jou ook niet zo heel interessant. Vind je het niet interessanter om te weten hoe het hier reilt en zeilt?quote:
Cross heeft luddevedu.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
Inlikken
Cross is wel verdacht stil vandaag
Toeval?
cross? owja, t is weer goed met zn chick.... die zal wel weer spierpijn hebben, nu na t weekendquote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inlikken
Cross is wel verdacht stil vandaag
Toeval?
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het Bredatopic is een stel rijker. Dit topic ook.
jij schijnt te weten dat er hier een nieuwe koppel is ontstaan...ben gewoon benieuwd wie het zijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je woont niet in Breda, dus het is voor jou ook niet zo heel interessant. Vind je het niet interessanter om te weten hoe het hier reilt en zeilt?
Ow! Toch wel. Gelukkig.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
cross? owja, t is weer goed met zn chick.... die zal wel weer spierpijn hebben, nu na t weekend
dus geen luddeveduquote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
cross? owja, t is weer goed met zn chick.... die zal wel weer spierpijn hebben, nu na t weekend
en voor t weekend was het weer goed ofzoquote:
Toch zijn wij graag goed op de hoogte van alles en iedereen!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je woont niet in Breda, dus het is voor jou ook niet zo heel interessant. Vind je het niet interessanter om te weten hoe het hier reilt en zeilt?
Iedereen weet het.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
jij schijnt te weten dat er hier een nieuwe koppel is ontstaan...ben gewoon benieuwd wie het zijn...![]()
ik weet het, maar ik mag en ga het niet zeggenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij schijnt te weten dat er hier een nieuwe koppel is ontstaan...ben gewoon benieuwd wie het zijn...![]()
Frazz ende Clauw.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef OA het volgende:
Toch zijn wij graag goed op de hoogte van alles en iedereen!
Ik heb het zelf ontdekt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
ik weet het, maar ik mag en ga het niet zeggen
nou ja zeg...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar volgens mij is het momenteel allemaal wel goedquote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik snap de Cross kwestie nu even niet meer.
Ik weet niets...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Kuuk the investigator!quote:
èM, doe het haar eens vertellen. En plein public.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
nou ja zeg.....ook niet tegen mij...
????
dat hadden we al lang door Kuuk...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Goed voor mijn postcount wel, dat om het gedoe heen draaien.
tja... ik heb mijn woord gegeven...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ja zeg.....ook niet tegen mij...
????
Ik ben nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd. Soms is dat wel bagger hoor.quote:
Na een goed gesprek, was alles weer koek ende ei!!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. maar volgens mij is het momenteel allemaal wel goed
Jij en Fruts!quote:
hmmquote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, doe eens!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
èM, doe het haar eens vertellen. En plein public.
tenminste een woont boven die rivierdingesquote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niets...![]()
Zeker omdat ik boven de rivieren woon...![]()
![]()
ik zei toch dat je 500 ging halenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd. Soms is dat wel bagger hoor.
*mompelt iets over suggestieve opmerkingen ende fotoboeken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
oh???...want???
Oh....quote:
quote:
Mede dankzij jou.quote:
ende gezond verstand..quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*mompelt iets over suggestieve opmerkingen ende fotoboeken.
Logisch nadenken.quote:
weleens gehoord van "vriendschap"....quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*mompelt iets over suggestieve opmerkingen ende fotoboeken.
Ja. En van vriendschap die zich wellicht zou kunnen omzetten in iets meer dan vrienden.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
weleens gehoord van "vriendschap"....
Wel van vriendschapquote:Op maandag 11 juni 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weleens gehoord van "vriendschap"....
kan altijd ja...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. En van vriendschap die zich wellicht zou kunnen omzetten in iets meer dan vrienden.
Ik vind het alleen maar leuk hoor.
whehe... vriendschap ja.... zo noemen een vriend van me en zijn meid het ook... maar ondertussen neuken als konijnenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. En van vriendschap die zich wellicht zou kunnen omzetten in iets meer dan vrienden.
Ik vind het alleen maar leuk hoor.
ach ja..als je hetzo wilt bekijken...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Wel van vriendschap![]()
maar "vriendschap" suggereert iets geheel anders..![]()
Dat is normaal op Fok.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:24 schreef kless het volgende:
friends with benefits ofzo heet dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |