Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Wat een kutei
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?
Hey, ik heb een fiets, wil je mij ook aanraken?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey, je hebt een tag. Mag ik je aanraken?
Ik heb al een date die dag (ik ben dan jarigquote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?
Trilt-ie ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey, ik heb een fiets, wil je mij ook aanraken?
Tsss, je kent haar niet eens, ofja, dankzij mij.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja hoor en als je wil in het eggie ook. Gaan we samen naar kinderparkpop?
wow, knap.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef blackbeauty2 het volgende:
http://www.erotische-ling(...)-standen-p-1136.html
Goed plan!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al een date die dag (ik ben dan jarig), maar we kunnen meeten en een paar lekkere joints roken.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef blackbeauty2 het volgende:
http://www.erotische-ling(...)-standen-p-1136.html
Bedankt hè!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tsss, je kent haar niet eens, ofja, dankzij mij.
Wat denkt die nerd wel niet met z'n kutei.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou?
Dit topic gaat nu over wiet en PDL.
Nou, hij heeft een vriendin, dus het zal wel geen nerd zijn, of hij moet haar al betalen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wat denkt die nerd wel niet met z'n kutei.
Ik ken zat nerds met vriendinnen en op afstand bestuurbare eieren.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, hij heeft een vriendin, dus het zal wel geen nerd zijn, of hij moet haar al betalen.
Maar dan is het een hoerenloper, en geen nerd.
Nerds met vriendinnen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ken zat nerds met vriendinnen en op afstand bestuurbare eieren.
Mega lelijke met borderline enzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nerds met vriendinnen?
Wat voor vage vrouwen zijn dat dan?
geef gwn toe dat het de jouwe isquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef blackbeauty2 het volgende:
Beste mensen,
mijn vriendin haar treileitje is kapot. Het draad is aan 1 kant kapot. Het zit nog wel vast aan de kant van het motortje. Zijn er mensen die weten hoe ik het weer kan maken? Waar ik het draad nog meer aan vast moet maken/solderen? Het zou mooi zijn als er een foto wordt geplaats van de binnen kant van een werkend trilei kan ik bekijken hoe het alllemaal vast gemaakt is. Het gaat trouwens om een trilei met afstandsbediening. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dan gaan we nog leuke terassjes dagen tegemoed![]()
Alvast super veel dank!!!
En? Al gemaakt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef blackbeauty2 het volgende:
ja of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |