http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6739937.stmquote:Explosion rocks central Nairobi
BBC breaking news graphic
At least one person has been killed and several others injured in a blast in Kenya's capital, Nairobi, police say.
Witnesses say the explosion happened inside a cafe near the Ambassador Hotel, in the centre of the city.
Initial reports suggest it was a suicide bomber who detonated a bomb - but this has not been confirmed.
The area has been sealed off by police and the military. The explosion was just two blocks away from where the US embassy was bombed in 1998.
Ik zet een vraagteken achter Al Qaida. En op zich is het logisch die naam te noemen omdat Al Quida volgens de amerikanen ook in Kenia zit (is al eerder een aanslag geweest op de ambassade). Overigens is het wel een hele kleine aanslag zodat je dan weer kunt denken aan een amateur ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef Echo99 het volgende:
Ik vind persoonlijk dat jij een meester bent in het trekken van voorbarige conclusies
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef buachaille het volgende:
El Qaida
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef buachaille het volgende:
Al Qaida
Wat wordt het nou?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef buachaille het volgende:
Al Quida
Dit soort berichten zijn altijd al doodnormaal geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef kL0j00h het volgende:
Dit soort berichten zijn toch doodnormaal tegenwoordig?
Weet ik. Maar dit is meestal de standaard reactie die ik pberends topics post. Maar hij leek me hier ook wel op zijn plaatsquote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik zet een vraagteken achter Al Qaida. En op zich is het logisch die naam te noemen omdat Al Quida volgens de amerikanen ook in Kenia zit (is al eerder een aanslag geweest op de ambassade). Overigens is het wel een hele kleine aanslag zodat je dan weer kunt denken aan een amateur ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |