Ook mannen kunnen iemand pijpen schat, welkom in 2007 waar gay feelings niet meer in de doofpot worden gestoptquote:
Wat moet jij hier nou weer, engerdquote:Op maandag 11 juni 2007 00:55 schreef rena het volgende:
Oefenen ja.
Sjiit jouw icoon is wel erg geil zeg ... heb zin in melk!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
een goede techniek om het langer vol te houden is niet zozeer hem te pijpen maar hem jou te laten "mondneuken". Handig standje hiervoor is op je rug op bed liggen met je hoofd over de rand heen, zodat je hoofd omlaag valt. Hij knielt voor jou en neukt jouw mond. Extra voordeel is hierbij je heel makkelijk tegelijk kunt deepthroaten.
Oh ja kussentje onder je nek is wel fijn dan
Dat heet toch kapsalon?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:58 schreef cerror het volgende:
Minder patat met shoarma eten.
Dat dusquote:Op maandag 11 juni 2007 00:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
een goede techniek om het langer vol te houden is niet zozeer hem te pijpen maar hem jou te laten "mondneuken". Handig standje hiervoor is op je rug op bed liggen met je hoofd over de rand heen, zodat je hoofd omlaag valt. Hij knielt voor jou en neukt jouw mond. Extra voordeel is hierbij je heel makkelijk tegelijk kunt deepthroaten.
Oh ja kussentje onder je nek is wel fijn dan
jep ook tussendoor ff de handjes laten wapperenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Veel afwisselen. Niet alleen maar dat hele ding in je mond nemen, maar af en toe stoppen om te likken en plagen. Leuk voor hem, leuk voor je kaakspieren
Zeker nog nooit door een man gepijpt.....quote:
nee, wat dacht jijquote:Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zeker nog nooit door een man gepijpt.....
Volgens mij word dat niet gewaardeerd als ik stopquote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Veel afwisselen. Niet alleen maar dat hele ding in je mond nemen, maar af en toe stoppen om te likken en plagen. Leuk voor hem, leuk voor je kaakspieren
Dat is juist het leuke aan pijpen, een beetje teasen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef PatatShoarma het volgende:
[..]
Volgens mij word dat niet gewaardeerd als ik stop![]()
![]()
Maar bedankt voor de tips, nu kan ik gaan oefenen![]()
De truc is om gewoon niet gelijk vol er tegen aan te gaan. Dan is het ook niet erg als je even iets anders doetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef PatatShoarma het volgende:
[..]
Volgens mij word dat niet gewaardeerd als ik stop![]()
![]()
Maar bedankt voor de tips, nu kan ik gaan oefenen![]()
mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
De truc is om gewoon niet gelijk vol er tegen aan te gaan. Dan is het ook niet erg als je even iets anders doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |