quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
dat snap ik toch allemaal niet....quote:Op maandag 11 juni 2007 02:12 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, is wel sneller gegaan hoor
Maar irritant is dat, mensen die zelf dan geen nieuw topic openen.
We vergeven het je hoorquote:
Sjonge zet die TT eens terug het ging wel over de band HIM zuigt gewoon keihard, en je gaat niet zonder mijn toestemming die TT wijzigen, als jij gaat zitten janken over dat getvp kan je je hierover ook wel normaal gedragen vind je niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef nipeng het volgende:
TVP's kunnen wel eens spontaan onzichtbaar worden en ik heb zo het vermoeden dat de TT erg lang was.
Ik dacht dat de TT over HIM (de band) ging, gelukkig is het niet zo.
Waren ze van goud ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Kan je denk ik beter een noise suppresor kopen bne je van je geruis af of je koopt zo'n digigtech en geeft mij je crybabyquote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
hoe wou je nou kabels zelf maken?quote:
Oii, het waren 3 pakschenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Net nieuwe snaren gehaald, gelijk 25 euro armer
Digitech heb ik geen ervaringn mee.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Rasing het volgende:
Zoeen Digitech-pedaal, is dat een goeie vervanging van losse pedaaltjes? Ik heb een chorus en compressor van Behringer, distortion van Boss en een Dunlop Crybaby Wahwah. Het ruist als de neten als ik ze allemaal aan heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |