De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
Het is nog niet eens slecht bedoeld. Maar wel serieus. Probeer hem te waarschuwen van wat de algemene reactie zal zijn op zo'n tattoo.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
En zonder tattoo heb je die niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.![]()
Zoals Sonckquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..
Als Ajax tenminste het geld in 1 keer krijgt![]()
Daar gaat het niet om. En dat zeg ik niet. Maar neerbuigend doen over een tattoo van je club slaat nergens op. Dat kan niet anders of je begrijpt het niet.... En nee ik ben geen tattoo dragerquote:
Italianen betalen altijd in termijnenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..
Als Ajax tenminste het geld in 1 keer krijgt![]()
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roestenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is nog niet eens slecht bedoeld. Maar wel serieus. Probeer hem te waarschuwen van wat de algemene reactie zal zijn op zo'n tattoo.
Daar moet maar eens een eind aan komen vind je ook niet? Ik bedoel, Chivu is net afbetaald.quote:
Zo is het.quote:En je vindt echt niet zomaar een spits van kaliber Huntelaar die er meteen staat en ook nog eens naar Ajax wil.
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat zeg ik niet. Maar neerbuigend doen over een tattoo van je club slaat nergens op. Dat kan niet anders of je begrijpt het niet.... En nee ik ben geen tattoo drager![]()
Tuurlijk wel, maar dit is mijn manier om mijn liefde voor ajax te laten zienquote:
Maar er is een verschil tussen helemaal onder zitten en 1 tattoo op je schouderblad die onder je shirt zitquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.
Oke duidelijk. Nogmaals het was niet de bedoeling om je af te vallen. Door zo'n tattoo val je automatisch in een bepaalde groep voor veel mensen en ik kan me voorstellen dat je daar achteraf spijt van kan krijgen. Maar iig succesquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roesten
En voor mij is het een manier om mijn clubliefde tot uiting te brengen, op mijn eigen manier, ik zeg dus niet dat je dit moet doen om je liefde te laten blijken
Weet je ook al wat voor 1?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef Happel het volgende:
Guttegut, een discussie, omdat iemand een tattoo neemt van de club waar hij van houdt. Lekker interessant wat de meningen van andere mensen zijn.
Ga er zelf ook ooit een nemen (niet van ajax natuurlijk.).
Het was geen reactie op jouquote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dit is mijn manier om mijn liefde voor ajax te laten zien
En natuurlijk willen we wel een fotoquote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het kan mij mijn reet roesten wat andere van me denken, de meeste zien me toch als geestelijk gehandicapte aangezien de rolstoel, dan ga ik me écht niet om zoiets druk maken, ik weet het niet beter.. Maar ik snap wel wat je bedoelt maar het kan mijn reet roesten
En voor mij is het een manier om mijn clubliefde tot uiting te brengen, op mijn eigen manier, ik zeg dus niet dat je dit moet doen om je liefde te laten blijken
Ik snap je punt ook wel maar ik maak me er niet echt druk om, men ziet hem niet dus mensen op straat of waar dan ook zullen er niet over kunnen oordelen, en de mensen die ik ken weten allemaal dat ik maar 1 liefde heb en dat alles daarvoor moet wijken, tot nu toe moedigt iedereen me aanquote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Nogmaals het was niet de bedoeling om je af te vallen. Door zo'n tattoo val je automatisch in een bepaalde groep voor veel mensen en ik kan me voorstellen dat je daar achteraf spijt van kan krijgen. Maar iig succes
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen helemaal onder zitten en 1 tattoo op je schouderblad die onder je shirt zit
Komt voor elkaarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
En natuurlijk willen we wel een foto![]()
ach, 2 op die 100en vrouwen die mij aanbidden maakt niet uitquote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, mensen zullen er naar kijken alsof je 1 of andere sjonnie bent. Als hij het wilt doen prima, maar niets mis met hem waarschuwen voor de gevolgen ervan.
Ach, hij bedoelde het goed tochquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...![]()
Dan zou ik zeggen dat hij het niet mochtquote:Op maandag 11 juni 2007 20:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dan nog... je bent zn vader niet ofzo...![]()
Neuh, nog niet echt. Zal wel iets op mijn rug worden. Ruimte zat om daar wat neer te zetten.quote:
Duh, wie zou daar nou niet op afknappen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken een jongen met AFCA op zn onderrug en ja vooral het vrouwelijke geslacht knapt erop af. Ik wilde je alleen even waarschuwen, niets meer, niets minder...
Valt reuze mee hoor, er zijn zoveel mensen met een tattoo. Zelf heb ik er ook een, en heb er nooit last mee gehad als het gaat om werk. Ook wat betreft (al die honderdenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen dat hij het niet mocht. Nu vroeg ik me alleen af of hij er wel goed over nagedacht had. En je mag best je medemens behoeden voor iets wat in jou ogen een niet erg slimme beslissing is.
![]()
Edit: Maar verder veel succes dan morgen met het zetten!
Geen VI nogquote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Allemaal als bron een italiaans fantasten krantje.
Goh, ze zijn ook echt al weg hequote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dikke leegloop bij Ajax heb ik wel door. Perez, Sneijder en Huntelaar
Waar gaat dit naar toe van Geel?
Waar blijven de aankopen dammit
![]()
Ik wil mischien ook zo'n tattoo. Dus ik wil een foto zien als je hem hebt laten zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wie staan er in de rij? Gerald Sibon?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:35 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Goh, ze zijn ook echt al weg heHet is begin juni man, aankopen komen echt nog wel mocht Sneijder of Huntelaar daadwerkelijk vertrekken
![]()
Modric word genoemd als vervanger voor Sneijder. Ook is er een vaag gerucht gewest over Alex Pato maar dat zal wel bullshit zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie staan er in de rij? Gerald Sibon?Rick van den Bergh?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |