Het AD neemt ook wel eens iets zomaar over, helaas...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:
Die nemen dat gewoon van elkaar over. Gewoon alleen naar serieuze media luisterenniet van die knip-plak sites. Al is het AD redelijk serieus
![]()
Het is pas definitief als het op FOK! Nieuws staatquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
NU.nl is ook niet bepaald onbetrouwbaar
http://www.nu.nl/news/111(...)met_Juventus%27.html
Wat sport betreft wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
vorig jaar waren we voor het eind vh seizoen al bijna klaar met de transfersquote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef devv05 het volgende:
Perez, De Mul, Huntelaar en Sneijder weg in topic #666?
Het is me veel te stil rondom aankopen, je hoort alleen maar van spelers die weggaan. We hebben dan Bakkie wel die mss een versterking is maar dat is bij lange na niet genoeg.
Allemaal als bron een italiaans fantasten krantje.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
In Italië?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:45 schreef SteveBallmer het volgende:
Gaat helemaal noppes met Huntelaar gebeuren. Volgend seizoen: 28 goals.
Tuurlijk jongens, plaats dan niets als het niet zeker isquote:Klaas-Jan Huntelaar zou een persoonlijk akkoord bereikt hebben met de Italiaanse club Juventus, melden Italiaanse media.
Begint al echt een 666 topic te worden..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:36 schreef toma het volgende:
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:37 schreef devv05 het volgende:
Babel in de spitsWat een drama seizoen zou dat worden.
Huntelaar gaat niet naar Juve, die blijft lekker bij Ajax ballenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
voor 18 miljoen kunnen we echt wel een redelijke spits kopen hoor..
Als Ajax tenminste het geld in 1 keer krijgt![]()
Ik ga daar ook vanuit.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Huntelaar gaat niet naar Juve, die blijft lekker bij Ajax ballen
Dat was ie niet dusquote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef PLAE@ het volgende:
denthemen ik was ff weg door een ban maar ik neem aan dat Davids z'n shirt aan jou kwam brengen bij de laatste wedstrijd. Leuk man
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:15 schreef PLAE@ het volgende:
denthemen ik was ff weg door een ban maar ik neem aan dat Davids z'n shirt aan jou kwam brengen bij de laatste wedstrijd. Leuk man
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 11 juni 2007 19:56 schreef MaxC het volgende:
Huntelaar gaf een paar weken geleden nog aan, dat hij zeker nog 1 jaar bleef. Niks te vrezen![]()
Waarom?!?quote:
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...quote:
Het hoofd van John Jaakke.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef BB-boy het volgende:
Wat ga je erop laten zetten?
De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
Het is nog niet eens slecht bedoeld. Maar wel serieus. Probeer hem te waarschuwen van wat de algemene reactie zal zijn op zo'n tattoo.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De enige die kansloos is ben jij met deze reactie.
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hoef geen kusje hoor... Jij laat hm zetten niet ik...
Dus nogmaals waarom?!?! Je vindt het prettig om voor kansloos te worden aangezien?
En zonder tattoo heb je die niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vervelend voor je, clubliefde niet begrijpen.![]()
Zoals Sonckquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. En dat zeg ik niet. Maar neerbuigend doen over een tattoo van je club slaat nergens op. Dat kan niet anders of je begrijpt het niet.... En nee ik ben geen tattoo dragerquote:
Italianen betalen altijd in termijnenquote:Op maandag 11 juni 2007 19:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |