en dan: u wordt doorverbonden? (heul nietquote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef postmortum het volgende:
krijg hem niet uit de block, hoe landg duurt een ban? zie alleen maar staan u bent geblokeerd
de tour de france duurt nog langerquote:Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer. Gefeliciteerd, weer iemand's dag verpest
Ik snap best dat het voor een keer grappig is om naar zo'n site te gaan en te zien wat er allemaal rondloopt maar dat zo'n hype hier zo lang kan duren?
maar ik heul niks gedaan. behalve gezegd dat ik een mo-attack overleefd hadquote:Op maandag 11 juni 2007 13:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
en dan: u wordt doorverbonden? (heul niet). Dan heb je een ban en die duurt 24 uur. Net als ik
capjes aub plzzzzzzquote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef hardromacore het volgende:
Omg.. waar is die Sunny meebezig.. geile slet..
Ik heb ook niks gedaan, behalve in een room van een Fok!ker gezetenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar ik heul niks gedaan. behalve gezegd dat ik een mo-attack overleefd had![]()
ik weet nu waarom ik geband ben![]()
ik vroeg of ze bert en ernie nog gezien hebben![]()
kutmods denken dat ik bert of ernie ben![]()
maar die reactie van st0fzuiger...quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
Gast voordat je oordeelt. Heb niet eens opmerkingen zitten te maken. Met dit vrouwtje kon je tenminste normaal chatten. Wat je met die andere tokkies niet kunt.
lheb wel in idere room een tvp geplaatstquote:Op maandag 11 juni 2007 13:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb ook niks gedaan, behalve in een room van een Fok!ker gezeten
Zie pagina 1 van dit topic
laat die een banaan etenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef hardromacore het volgende:
Piccaz!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef hardromacore het volgende:
Wie is Sunny?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:29 schreef hardromacore het volgende:
Ohh :p,quote:Op maandag 11 juni 2007 13:39 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding] deze sunny is geil en stoned![]()
Maar helaas heb ik een ip-ban jewaids![]()
zeg hoe doe je proxy dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:41 schreef Aufruhr het volgende:
ip-ban? -> proxy!
of ga bij je buren op de pc.
ga naar een proxy site, voer het adres in en laad het.quote:
Moet je alle anderen ook even bij langs gaan, want alleen hem feliciteren is natuurlijk niet eerlijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo ben jij even stoer. Gefeliciteerd, weer iemand's dag verpest
Waar moet je het adres van de proxysite invoeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef Aufruhr het volgende:
[..]
ga naar een proxy site, voer het adres in en laad het.
Waar is het nu te doen eigenlijk?
In het programaaatje, Ga googlenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar moet je het adres van de proxysite invoeren?
Dat schijnt niet meer te werkenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef TryX het volgende:
[..]
In het programaaatje, Ga googlen![]()
Trouwens ik las ergens in dit topic of het topic hiervoor dat je gewoon je cookies moet verwijderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |