Lol? Hij had eerder de persoon die de linkjes pastte gebanned ipv het topic te closen voor 1 of ander linkje..quote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef PawPas het volgende:
Bedankt dat je hem niet helemaal gelocked hebt, Remlof.
Ik heb het topic tijdelijk gesloten omdat jullie die irritante linkjes liepen te quoten terwijl ik ze aan het verwijderen was. Als het vijf minuten is dichtgeweest is het veel.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Lol? Hij had eerder de persoon die de linkjes pastte gebanned ipv het topic te closen voor 1 of ander linkje..![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het topic tijdelijk gesloten omdat jullie die irritante linkjes liepen te quoten terwijl ik ze aan het verwijderen was. Als het vijf minuten is dichtgeweest is het veel.
goed bezigquote:Op maandag 11 juni 2007 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het topic tijdelijk gesloten omdat jullie die irritante linkjes liepen te quoten terwijl ik ze aan het verwijderen was. Als het vijf minuten is dichtgeweest is het veel.
ik werd gekicked om dat ik dj bottrop aan vroegquote:
:p dat zag ikquote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik werd gekicked om dat ik dj bottrop aan vroeg![]()
kom naar sandra, die ido met d'r lekkere memmenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef Ravii het volgende:
[..]
:p dat zag ik
Ik was Roque.
Dat met pauper enzo.![]()
lol ze was niet blij met ds'r tvpquote:
Ik ging over die tvp dan goatse zeggen, toen was ik weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
lol ze was niet blij met ds'r tvpZe zei fok up en ga terug ofziets
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |