SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Het is echt waar hoor. Ik heb het zelf meegekregen toen ik in de kamer zat. Lekker puhquote:
En hoelang heb je er over gedaan om alle plaatjes te vinden? Was het een moeilijke Etc? Vind het wel knap van je hoor.quote:
Oohh.. Zeg dat danquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
ik bedoelde meer dat het flash memory spel wat ik moet knutselen af is maar dat er nog een scene mist die wel in het script zit
Jij hebt geen smaakquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 11 juni 2007 08:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeker weten, goeiemorgen!vandaag 1 jaar getrouwd (voor de kerk dan)
![]()
Sommige mensen staan daar gewoon niet open voor, die ontkennen liever allesquote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor. Ik heb het zelf meegekregen toen ik in de kamer zat. Lekker puh![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:47 schreef Supersheep het volgende:
Gefeliciteerd![]()
* Supersheep taart gooit op het jubilerende echtpaar
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef Etcetera het volgende:
ik had al gefeliciteerd gedaanmaar nog een keertje kan geen kwaad
alle gelukswensenen dat jullie nog vele jaren getrouwd mogen zijn
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Fok! doet irritant hier...... als ik op verversen klik gaat ie er een uur over doen
Het is dat ik niet van concerten houd maar andersquote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Jullie zijn jaloers he![]()
Ik ben net 3 uur bezig geweest met Vista installeren, ben benieuwd of het iets is (ik heb nog herstelschijven) Ga nu wat lekkere zooi kopen voor vanavond.
quote:Cuz there's something here I can't explain
I feel I'm diving into driving rain
You get my senses running wild
I can 't resist your sweet, sweet smile
Die kende ik nog nietquote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef Supersheep het volgende:
Vind het nou niet echt de meest mooie muziek (wat ook komt doordat ik de meeste nummers al echt héél vaak heb gehoord) maar I'm Ready en Cloud Number Nine zijn toch wel erg goed
En Don't Let Go samen met Sarah McLachlan
En die heb ik onder andere dus zó ontzettend vaak gehoordquote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
When your gone met mel c![]()
sumer of 69![]()
heaven![]()
Oudquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb een grote schram op mn borst![]()
En je weet niet hoe het komt?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nietus die zit er pas sinds vanochtend![]()
![]()
Dan moet je er gewoon tegelijkertijd in gaan zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Nesle het volgende:
Mensen die geen deo gebruiken met dit snikhete weer
Ik moet verdorie wel na hun in dat lokaal zitten
Een emo deed hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een emo deed het
Wat ben je toch een emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat ben je toch een emo [afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |