abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50315691

Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen. Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!

De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.

Teams (dikgedrukte persoon is contactpersoon voor de wedstrijden):
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)

Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??

Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??

Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??

United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee

De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w, Mad MIKE NL, KroonNL
Nieuwe maps: Ja

Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja

Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee

BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Indeling

Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten

Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.

Tussenstand

Stand groep 1

Stand groep 2

GW = Gespeeld Wedstrijden
W = Winst
V = Verlies
S = Score
MW = Maps gewonnen
MV = Maps verloren
RW = Rondes gewonnen
RV = Rondes verloren

[ Bericht 3% gewijzigd door buffelmaster op 11-06-2007 09:24:05 ]
pi_50315781
Optie: zeven overgebleven teams samenvoegen en dan tegen elkaar spelen. Beste 4 gaan door naar de volgende ronde. Dit betekent waarschijnlijk wel dat de scores tot nu toe vervallen omdat niet iedereen evenveel wedstrijden daad werkelijk heeft gespeeld.

Voor- en nadelen zie ik graag tegemoet van alle teams om tot de oplossing te komen.
pi_50315793
We zouden eventueel ook een nieuwe opzet kunnen maken en de reeds gespeelde wedstrijden hierbij kunnen betrekken.
Als je dus alle teams tegen elkaar laat spelen, hoeven de wedstrijden van teams die elkaar al ontmoet hebben niet nog een keer te laten spelen. Dat scheelt natuurlijk weer tijd..

Mochten er dan nog steeds mensen zijn die vinden dat het te lang gaat duren kunnen we nog altijd zeggen dat 2 teams elkaar alleen op 1 avond ontmoeten. Dat dus allebei de teams op 1 avond host zijn.

Maar Buffelmaster, dat is natuurlijk allemaal aan jou om te beslissen
Ik denk alleen dat het verstandig is als alle teams hun meningen en ideeen hier even posten, zodat we kunnen proberen om met elk team in elk geval een beetje rekening te kunnen houden.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_50315912
oh ja dat kan idd, dat scheelt een aantal wedstrijden spelen. Dan staan nog wel een aantal punten open:

- doen we de thuis en uitwedstrijd op dezelfde dag (hiervan vervallen bij een deel dan dus wedstrijden als we die uitslagen laten staan, goed idee)
- doen we het met een verplichte planning waarin ik weer de speeldata kies of met eigen data plannen. Ik geef voorkeur aan de eerste waardoor je weet wanneer het toernooi is afgelopen en het niet eeuwig kan duren)
- hoe denken de andere teams over deze opzet.

Wie niet reageert stuur ik een pm of een msg op z'n xbox.
pi_50315947
ik stem voor het samenvoegen van alle teams.
pi_50316027
tvp.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:35:48 #7
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_50316058
United scum heeft al 4 stemmen voor maar moet het nog ff horen van onze reserve speler :p
en voor de data liever verplichte planning maar, met de optie dat je het wel mag verzetten
voor 2wedstrijden op 1 dag vind ik dat je de rondes dan wel wat korter mag maken anders kan het uren duren

btw de OP is ook lekker up to date

[ Bericht 8% gewijzigd door mustisuc op 10-06-2007 23:52:09 ]
pi_50316251
Misschien is het nog een idee om teams verschillende data te geven om te kiezen voor een wedstrijd?
pi_50316270
goed he zo'n op

Maar als we thuis en uit op 1 dag doen kan je misschien idd maps tot de 5 spelen. Maar dat moeten we morgen even met de teams gaan uitzoeken.

Voor zover het nu staat gaan de wedstrijden van dinsdag door en tellen die in de nieuwe toernooi set-up mee. Ik post morgen welke wedstrijden dat zijn. En als terror squad speelt vervang ik dat team voor 1 van de niet spelende team (best is uit groep 2 omdat je daarvan zeker bent dat ze niet reeds tegen elkaar hebben gespeelt) zodat die ook vast meetelt.
  zondag 10 juni 2007 @ 23:53:03 #10
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_50316612
Ben ik weer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_50316841
K zal het morgen aan m'n team vertellen. Eens kijken wat zij ervan vinden
pi_50317069
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:53 schreef BMH het volgende:
Ben ik weer.
Heb je ook nog een mening over dit alles?
  maandag 11 juni 2007 @ 07:13:41 #13
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50320108
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.

En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:05:04 #14
177194 aightZz
Lekkerrrrrrr Bonken!!
pi_50321038
hmmm
pi_50321208
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:13 schreef Heintje het volgende:
Het is wel een goed idee, gewoon alles samen, gespeelde wedstrijden laten staan.

En op zich hoeft als iedereen in de zelfde poule zit er geen (halve) finale gespeeld worden.
Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.

Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.

Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
  maandag 11 juni 2007 @ 09:23:58 #16
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50321386
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef buffelmaster het volgende:

[..]

Het hoeft idd niet, maar het is altijd leuk. Je kan maar net in de individuele match tegen een team boven je beter gepresteerd hebben, maar door andere uitslagen onder ze terecht komen. Of stel dat je in de finale ineens superieur speelt en als nog wint.

Maar dat kunnen we natuurlijk ook mee laten weg in hoe nu verder te gaan.

Omdat er over de bleed-out niets meer gezegd is zet ik het nu op: host beslist tussen 5 of 10!
Of stel nou dat je in de finale zwaar beroerd speeld en alsnog verliest?
pi_50321525
kan ook, maar dat moeten we even beslissen als groep, wie vindt wat leuker.

Ik heb in de OP de namen van de contactpersoon van het team dikgedrukt gemaakt. Voor elke wedstrijd moet je deze persoon in je lijst hebben staan. Als deze persoon niet aanwezig is bij de wedstrijd, wordt indien nodig een andere contactpersoon aangewezen en de tegenpartij op de hoogte gesteld.
pi_50321872
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.

moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
  maandag 11 juni 2007 @ 09:46:31 #19
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50321956
Ik vind 3 minuten wel mooi als ronde tijd.
Ik weet niet of andere die tijd langer willen hebben. (of korter)
pi_50323522
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
pi_50323691
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:43 schreef ach het volgende:
5 ronden vind ik te kort want bij ons ging het al een paar keer kut en omdat het tot de 7 ging hadden we alsnog gewonnen.

moet er trouwens ook niet een regel komen over de rondetijd of mag je die ook zelf kiezen?
daar denk de tegenstander dus anders over dan , die hadden in de 5 ronden stijl gewonnen . Hebben wij ook gehad, stonden we 5-2 voor verloren we 7-6. Maar het is inderdaad een punt waarover we het eens moeten worden. Als je tot de 5 rondes gaat wordt het mogelijk de uit en de thuis wedstrijd op dezelfde avond te spelen, als je tot de 7 gaat kan dit ook wel, maar is het misschien wel moeilijker als de matches langer gaan duren.
pi_50323920
Dan doe je de middenweg. 6 dus.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:56:07 #23
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50324018
Ik ben altijd de eerste paar potjes goed, daarna wordt ik voorspelbaar en gaat het dus niet goed. Vervolgens kom ik wel weer redelijk terug.
Dus 5 zou voor mij beter zijn. Maar ik denk dat 7 wel eerlijker is.
pi_50324812
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef buffelmaster het volgende:
als ik kijk naar de wedstrijd gister tegen Mad JK ga ik de rondetijd niet veranderen en laat ik deze op 3 minuten staan. De laatste wedstrijd heeft bijna 40 minuten geduurt, omdat het 1-1 was, was het redelijk spannend en koos een persoon er regelmatig voor zichzelf te verschuilen als het 1 tegen 3 was om de ronde niet kansloos te verliezen. Als je dan de rondetijd omhoog doet, moeten zowel de speler die nog over zijn erg lang zoeken en de wachtende mensen die moeten ook vrij lang op een volgende ronde wachten.
Je hebt nooit een rondetijd ergens opgegeven daarom zei ik het (in de OP staat het iig niet).

Ik ga overigens niet de uit en thuis wedstrijd op dezelfde dag spelen maar dat los ik dan maar met mijn eigen team op. Ik bak er meestal op de 3e map serieus spelen al niks meer van dus nog 3 maps spelen heeft dan geen zin
pi_50325180
lol ach ja, meeste mensen hebben het juist andersom, dan raken ze ingespeeld en gaan beter spelen . Maar ik zie nu idd dat het niet in de OP staat, ik heb het wel meerdere malen genoemt naar mijn idee maar ik zal het in de op wel vergeten zijn. Voeg het even toe.

Maar BMH zal in jou team ook wel geen twee wedstrijden willen spelen omdat hij na 21.00 niet meer speelt (of is dat niet iedere avond), dus of jullie twee kunnen dan switchen tussen de uit en de thuis wedstrijd in of we moeten gewoon maar 1 wedstrijd per avond doen. Hoe denken andere teams daar over??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')