![]()
Het is tijd voor het volgende GoW toernooi, nu met eigen teams. Uit de animo-check zijn reeds vier teams voortgekomen.
Geef hier je team door als je ook nog wilt meedoen. Vol!
De regels:
quote:
- Gametype: execution, bleed-out time 5 of 10 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.
Teams (dikgedrukte persoon is contactpersoon voor de wedstrijden):
quote:
Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Nieuwe maps: Nee
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w, Mad MIKE NL, KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Nieuwe maps: Ja
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
Nieuwe maps: Nee
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Goagelfling
Nieuwe maps: ?
Indeling![]()
Zwarte vlakjes komen te vervallen, doordat bij beide groepen nu een team mist worden er geen punten toegekent voor deze wedstrijden. Dus ach ja je heb nog geen punten
![]()
Buffelteam vervangt team Black, ik ben alleen nog aan het bedenken hoe we dat gaan doen, want wij hebben gister wel een wedstrijd gewonnen en team killers heeft dus nog niet gespeeld.
TussenstandStand groep 1
Stand groep 2![]()
GW = Gespeeld Wedstrijden
W = Winst
V = Verlies
S = Score
MW = Maps gewonnen
MV = Maps verloren
RW = Rondes gewonnen
RV = Rondes verloren
[ Bericht 3% gewijzigd door buffelmaster op 11-06-2007 09:24:05 ]