de film (Zodiac) begon om 21:20, en de zaal liep vol water terwijl de hagel en de regen hard tegen de zaal aantikte. Misschien was haar zaal beter geisoleerd ofzo, of zat er nog wat boven of naast waardoor het minder hard klonk dan bij ons. Maar ik verzin m'n verhaal zeker niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Euforie het volgende:
[..]
Pirates of caribbean draaide er gisteren. En ja, dat was tijdens de buien(22:10)
Dus misschien zat jij daarna in de zaal
Niet aanvallend ofzo hoor, vond het alleen toevallig. Misschien is dat onderwater lopen ook wel wat later gebeurdquote:Op maandag 11 juni 2007 14:42 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
de film (Zodiac) begon om 21:20, en de zaal liep vol water terwijl de hagel en de regen hard tegen de zaal aantikte. Misschien was haar zaal beter geisoleerd ofzo, of zat er nog wat boven of naast waardoor het minder hard klonk dan bij ons. Maar ik verzin m'n verhaal zeker niet hoor
En hier in Almelo wederom een dikke 28 graden en geen wolkje aan de lucht..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:31 schreef DrMarten het volgende:
ziet er naar uit dat er weer een boel ellende aan zit te komen
De oude markt heeft iig helemaal niet onder water gestaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:35 schreef Rikketik het volgende:
Net nog even in de stad geweest, maar niet wijst erop dat het plein gisteravond blank heeft gestaan. Hoewel, 't stonk er wel een beetje, maar dat kan ook die kaaskraam geweest zijn...
Ik vind het wel heel close dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef Skv het volgende:
Ik zit nu nog lekker buiten in het zonnetje! Hele dag al 29 graden ongeveer..
Volgens buienradar trekt het onweer omstreeks 18.15 nét ten noorden langs Enschede
Ik ben alleen over de klanderij gelopen, maar daar lag zelfs geen modder. Grappig genoeg op de Kuipersdijk wel, maar misschien ligt de klanderij wat hoger of zo?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De oude markt heeft iig helemaal niet onder water gestaan.
Wel is nog 1 tunnelbuis (de nieuwe) van de Prinsessetunnel afgesloten, en ook de onderdoorgang bij Cinestar is nog afgesloten.
Hier ook nog steeds, hoor. Ik denk dat het over een uurtje wel boven Twente hangt... Overigens gaat Almelo waarschijnlijk ook wat te verduren krijgen, dus lach nog niet te vroeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
En hier in Almelo wederom een dikke 28 graden en geen wolkje aan de lucht..
Ze moeten jullie wel hebben daar in Enschede![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |