abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50319208
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Drietel het volgende:
[afbeelding]
De eigenaren van deze auto zijn we tegengekomen. Was een ouder echtpaar. Meneer is de tunnel ikngereden tijdens de bui, maar kon door de hevige regen/hagel niet zien dat ie er al niet meer doorheen kon. Ze zijn dus door de brandweer uit de auto gehaald, hebben vervolgens zo'n twee uur op de wegenwacht staan wachten. Later stonden ze er nog kennelijkk te wachten op de sleepdienst. Alleen zagen we dat de sleepdienst zelf ook afgesleept werd
  maandag 11 juni 2007 @ 08:31:58 #102
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_50320562
Haha tering zeg! Gisteravond zat ik in dit topic te ouwehoeren omdat ik dacht dat de TS dat zelf ook aan het doen was.. maar nu ik de foto's zie blijkt hij gewoon de waarheid gesproken te hebben! Fuck man! Hier in Almelo, paar kilometer verderop, is er niks aan de hand!
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_50320566
In Oldenzaal helemaal niets aan de hand
  maandag 11 juni 2007 @ 08:38:14 #104
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50320650
Borne een beetje regen maar verder alleen enorm veel flitsen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50321057
quote:
Op maandag 11 juni 2007 02:13 schreef Logician het volgende:
paar onduidelijke fotootjes gemaakt met gsm:

[afbeelding]
Kruispunt bij het Centraal station, ik wou de bus nemen en werd uitgelachen door de chauffeur..
rechts zie je nog een stukje tunnel

[afbeelding]
Sja.. station drienerlo ... dit is de tunnel waar je normaal onder door loopt hier staat dus 3 a 4 meter water
en snackbar de puntmuts (rechts op de foto je ziet nog net het bord boven de ingang) sja... ik denk dat daar een poosje niet gegeten gaat worden...
He daar heb ik ook nog ff staan kijken, met een rode zeer lawaaige auto

Was wel vet, er reed de hele tijd een Hummer H2 rondjes door enschede, en ook een Porsche Cayenne veel plezier zien hebben
pi_50321388
Echt ongelovelijk, hier in almelo werd het in 1 minuut donker, elke seconde flitsen en totaal nergens last van gehad geen enkele knal gehoord, geen flinke regenbui, en 25 km verder op is het helemaal los gegaan.
  maandag 11 juni 2007 @ 09:40:47 #107
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_50321793
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:24 schreef GambinoT het volgende:
Echt ongelovelijk, hier in almelo werd het in 1 minuut donker, elke seconde flitsen en totaal nergens last van gehad geen enkele knal gehoord, geen flinke regenbui, en 25 km verder op is het helemaal los gegaan.
Over plaatselijke buien gesproken: In het centrum liep alles onder water en hier in het zuiden van Enschede liep alles gewoon weg. Best apart...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_50323854
Bij mij in de Rembrandtlaan dreven de putdeksels gewoon weg....
  maandag 11 juni 2007 @ 10:55:54 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_50324014
Maar nu schijnt het zonnetje
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_50324453
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, in m'n kamertje lekt het nou

Ik zat gisteravond nog zo'n 30 km verderop bij m'n ouders van het lekkere weer te genieten, een paar druppels regen gehad, een feloranje lucht (echt vaag), wolkenpakken die dichttrokken en weer open gingen en uitzicht op donkere wolken en zware regenval, flitsen en donders, kilometers verderop...

Maarja, ik had zelf nog zo'n zin in lekker noodweer, was ik er niet bij gisteravond Wat een neppe zooi, zo'n zeer plaatselijke bui boven *vervloekt* Enschede!

M'n huisgenoten waren er overigens wel en hebben bij de voordeur naar buiten staan kijken, waarna een huisgenoot besloot de deur dicht te gooien voor de persoon die nog buiten stond tijdens het helleweer, die drukte snel z'n arm (met horloge) ertegenaan en nu is de ruit van de voordeur gesneuveld
Wat een raar gezicht ook, kom ik er vanmorgen achter er zulk noodweer is geweest, ik met de bus vanaf het CS naar m'n huisje in West (heel dichtbij de foto's van vogelspin, Elferinksweg om precies te zijn) en zag dus ook wat ondergelopen tunnels, maar voor de rest alleen wat viezigheid op straat (vermoedelijk van opgedroogde straten dus) Heb ik het gemist...
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_50325012
Elferinksweg stond ook mooi onder inderdaad, daar ben ik ook nog langs geweest (woon er vlakbij). 1 deel van de weth nijhuisstr was ook afgesloten omdat t water net zo hoog was als die hoge drempels daar....
pi_50326082
ik vond van alles drienerlo het ergst, heb serieus 5min met open mond staan kijken
  maandag 11 juni 2007 @ 12:14:47 #113
78666 muts88
goedgemutst
pi_50326672
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef Logician het volgende:
ik vond van alles drienerlo het ergst, heb serieus 5min met open mond staan kijken
ik wil niet weten hoe die broodjeszaak er nu bij ligt
  maandag 11 juni 2007 @ 12:22:19 #114
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_50326930
Mijn studentenhuis blijkt niet waterbestendig te zijn

We hebben emmertjes neergezet
And nothing can stop me now
  Redactie Games maandag 11 juni 2007 @ 12:27:54 #115
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_50327104
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef muts88 het volgende:

[..]

ik wil niet weten hoe die broodjeszaak er nu bij ligt
Zonde voor al die medewerkertjes van BSc die tussen de middag daar een broodje gingen halen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 11 juni 2007 @ 12:33:15 #116
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_50327310
quote:
Op maandag 11 juni 2007 02:13 schreef Logician het volgende:
paar onduidelijke fotootjes gemaakt met gsm:

[afbeelding]
Kruispunt bij het Centraal station, ik wou de bus nemen en werd uitgelachen door de chauffeur..
rechts zie je nog een stukje tunnel

[afbeelding]
Sja.. station drienerlo ... dit is de tunnel waar je normaal onder door loopt hier staat dus 3 a 4 meter water
en snackbar de puntmuts (rechts op de foto je ziet nog net het bord boven de ingang) sja... ik denk dat daar een poosje niet gegeten gaat worden...
Die laatste foto.. jeeeeeetje.. dat is wel érg
  maandag 11 juni 2007 @ 12:47:33 #117
67670 Skv
Cynist.
pi_50327779
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:31 schreef -En4Cer- het volgende:
Haha tering zeg! Gisteravond zat ik in dit topic te ouwehoeren omdat ik dacht dat de TS dat zelf ook aan het doen was.. maar nu ik de foto's zie blijkt hij gewoon de waarheid gesproken te hebben! Fuck man! Hier in Almelo, paar kilometer verderop, is er niks aan de hand!
Ik lieg nooit Het ergste schijnt overigens bij West en in het centrum te zijn geweest..
Nu is het trouwens gewoon zonnig
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_50328376
Ja west (poolsmansweg, weth nijhuisstraat, elferinksweg, rembrandtlaan e.a.) stond blank, mensen parkeerden de autos op de stoep, en ik karde lekker rond ...
Centrum viel nog wel mee, de singel bij t saxion was redelijk snel weer droog.
Kanaalstraat stond ook een stuk blank, hele file ervoor, ben er langs gegaan en laten zien dat je met de juiste snelheid er wel door komt.
pi_50329122
Ik was in de bios, in Cinestar, en heb van het onweer zelf niks meegekregen. Maar het mooie was dus, tijdens de film liepen er steeds personeelsleden de trap af etc, ik me al ergeren, wat blijkt, stond er in zaal 1 t/m 4 gewoon een dikke laag water onderin de bioscoopzaal . Maar goed dat het niet druk was, want je kon gewoon niet voorin zitten.
Ook door de hagel was de film soms niet te volgen (zoveel herrie), en er sloeg blijkbaar ergens bliksem in want er kwam een gigantische knal en de hele zaal viel half achterover van de herrie .

En voor de mensen die weten hoe het eruit ziet bij Cinestar, als je terug wil naar Enschede en je bent niet op de hoogte dat je achter het Arke Stadion langs kan ben je dus de sjaak, want het viaductje onder het spoor door stond hélémaal onder, dus allemaal n00bs bleven gewoon aan de kant van de weg staan met de auto omdat ze geen idee hadden hoe ze thuis moesten komen ;D.
Verder stonden idd bijna alle singels blank en is er bij de meubelboulevard een dak ingestord, de banken en stoelen kwamen je om de oren drijven. Rofl

En het studentenhuis van mn vriendin, zo brak als de tering, was helemaal droog
pi_50330617
Station Drienerlo tegen half 2 vanmiddag.

A mind with a heart of it's own
  maandag 11 juni 2007 @ 14:11:56 #121
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_50330887
Een vriendin van mij zat in zaal 1 gisteren in Cinestar, maar ze heeft helemaal niets meegekregen van water in de zaal en herrie van de regen hoorde ze ook niet.
  Redactie Games maandag 11 juni 2007 @ 14:13:27 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_50330944
Ik ben net nog even langs Drienerlo gefietst wilde wel zien wat voor ravage er nog van overgebleven is. Uiteindelijk is het gros van het water nu weggepompt..

Maar aan het 2e plaatje is duidelijk te zien hoe hoog het water gestaan heeft..

[edit]Ik zie dat er iemand anders ook al foto's heeft lopen schieten [/edit]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_50331771
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:11 schreef Euforie het volgende:
Een vriendin van mij zat in zaal 1 gisteren in Cinestar, maar ze heeft helemaal niets meegekregen van water in de zaal en herrie van de regen hoorde ze ook niet.
Hoe laat zat ze er dan? Ik hoop toch wel tíjdens de buien he .
Maar als jij (of zij) me niet gelooft moet je het maar even aan het personeel vragen daar hoor, waar ik nog uitgebreid mee heb gepraat over de wateroverlast .
  maandag 11 juni 2007 @ 14:35:46 #124
103707 Euforie
Come lie next to me
pi_50331813
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:34 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Hoe laat zat ze er dan? Ik hoop toch wel tíjdens de buien he .
Maar als jij (of zij) me niet gelooft moet je het maar even aan het personeel vragen daar hoor, waar ik nog uitgebreid mee heb gepraat over de wateroverlast .
Pirates of caribbean draaide er gisteren. En ja, dat was tijdens de buien (22:10)
Dus misschien zat jij daarna in de zaal
pi_50331956
http://tinyurl.com/2r9ypz

Leuke foto's zitten erbij
Ja, schrok je toch even he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')