Ik heb het niet zo op Portugeze voetballersquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom staat Jan Joost met gespreidde benen?
Eusebio Ferreira Da Silva, the leader of a group of African footballers to come into prominence in the 1960's, made an enormous impact on Portuguese football. Eusebio was born in the then Portugeuse territory of Mozambique. He began his football career with the Sporting Lourenco-Marques, a nursery club of Sporting Lisbon. Benfica, Sporting's great rival, snapped up the young Eusebio upon his arrival into Portugal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Portugeze voetballers
Flikker op manquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik verwacht een 3 - 1 overwinning voor Portugal
2x H. Almeida
1x M. Fernandes
1x Jenner
Hear, hear.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef twi het volgende:
Hopelijk worden die Portugezen afgeslacht. Wat een hekel heb ik aan dat (voetbal)land.
idd, gewoon een goede ploeg met een paar fantastische voetballers.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het Portugese nationale elftal wel wat hebben, zowel de jeugd als het eerste. Een zo'n verhit wedstrijdje veranderd dat niet.
Oeps, bedoelde 0-2quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat als je met 2-0 van Portugal wint, zit het wel goed met je scorend vermogen.
Al hoop ik natuurlijk dat Nederland wint, dat is vanzelfsprekend maar ik verwacht dat Portugal direct op vol gas gaat spelen aangezien België heeft gewonnen en Portugal niets heeft aan een gelijkspel.quote:
Whuahhaha frustraties alomquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:34 schreef twi het volgende:
Hopelijk worden die Portugezen afgeslacht. Wat een hekel heb ik aan dat (voetbal)land.
Succes maar wij gaan winnen. VIVA HOLANDAquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik woon in Enschede
Hopelijk word het een mooie wedstrijd en moge de beste winnen![]()
Jep, gaat een mooi pittig wedstrijdje worden verwacht ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Al hoop ik natuurlijk dat Nederland wint, dat is vanzelfsprekend maar ik verwacht dat Portugal direct op vol gas gaat spelen aangezien België heeft gewonnen en Portugal niets heeft aan een gelijkspel.
Sterkte alvast, als je een schouder om op uit te huilen nodig hebt straks weet je me te vinden queridaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Succes maar wij gaan winnen. VIVA HOLANDA![]()
![]()
![]()
Tsja, dat krijg je als het land je vrijwel altijd dwars zit tijdens kwalificaties en eindtoernooien, en daarnaast de meest walgelijke voetballer bij de meest walgelijke club een Portugees isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |