lieve schat...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:29 schreef MPG het volgende:
owja, goeiemorgen allemaal... behgalve voor boem-leiakutklonen
quote:
Neuh, ben thuis.quote:
ik slaap heul niet uit. Ik ben vanaf 8:45 op de TU/e aanwezigquote:Op maandag 11 juni 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ja...Eer werkt MPG slaapt vast uit Papier ???? Lenny & Cross hebben tentamen? Frits zal ook wel werken?
Als het vandaag bij deze ene blijft, dan is het een soort van goed...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo miepen over die kloons.
albronquote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Moet je weer aan dat vieze Albron voedsel...![]()
denk je?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Als het vandaag bij deze ene blijft, dan is het een soort van goed...
Ah, goed bezig dus!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef MPG het volgende:
[..]
ik slaap heul niet uit. Ik ben vanaf 8:45 op de TU/e aanwezigHeb eerst ff gekoffied, en ben ook nog bezig met opgaven maken enzulks meer
Altijd hequote:Op maandag 11 juni 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, goed bezig dus!![]()
Zeg, vanaf wanneer heb jij vakantie?![]()
Je lijkt eindeloos door te gaan met van alles, behalve tentamens...![]()
Goedemorgen trouwens! [afbeelding]
quote:
Samengevat:quote:
Ik móést. Excuus.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef JDuukske het volgende:
WKz.
Wat Knekwurst zegt.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
wkz?
Zou je eens moeten doenquote:
Over jezelf praten in de 3e persoon...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Altijd he
Ik heb nu nog colleges enzulks tot 22 juni, daarna 3 weken tentamens. Mijn laatste tentamen is vrijdag 13 juli in de namiddag. Daarna gaat deze jongen 3 weken fulltime werken en daarna heeft deze jongen 3 weken vakantie, waarin hij van 9 tot 15 augustus in Sölden verblijft en van 17 t/m 19 augustus op Lowlands zit
Nee.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:36 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doenBest een mooie ervaring
Correct. Ik heb slechts 6 wekenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Over jezelf praten in de 3e persoon...![]()
Al met al heb jij een vrij korte vakantie! Slechts 6 weken.![]()
Doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef MPG het volgende:
Ik denk dat ik later maar ambtenaar ga worden![]()
Armoedzaaier.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:36 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doenBest een mooie ervaring
Ik sta er al in.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:38 schreef Armoedzaaier het volgende:
mag ik ook in de OP?
Zeker, lijkt me werkelijk ideaalquote:
De eerste verhuisdoos is ingepakt trouwens!quote:
quote:
Klonen hebben geen rechten!quote:
Wat heb je zoal uitgespookt in het weekend, m.b.t. je nieuwe huisje?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De eerste verhuisdoos is ingepakt trouwens!
En het aanrecht!quote:
goed bezig kuukiequote:Op maandag 11 juni 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De eerste verhuisdoos is ingepakt trouwens!
Een strijkijzer gekochtquote:Op maandag 11 juni 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Wat heb je zoal uitgespookt in het weekend, m.b.t. je nieuwe huisje?
Ik zie het...quote:
Nieuwe bed gekocht bij Beter Bed trouwens. Even plaatje snuffen.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Een strijkijzer gekocht. Een nieuw bed gekocht.. Bij IKEA was het weer uitgesteld
. Dus heb m'n geld teruggeeisd en stennis geschopt bij de klantenservice.
Koelkast en vaatwasser gekeken.. Binnenkort ff kopen. En zo!
Nah, cross eruit en ik erin.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zie het...![]()
Wat wil je dan? Lenny eruit en jij erin?![]()
ikea zijn prutsersquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nieuwe bed gekocht bij Beter Bed trouwens. Even plaatje snuffen.
Dat bed kan trouwens wél in de eerste week van juli geleverd worden. IKEA kwam aanzetten met de laatste week van juli.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Nieuwe bed gekocht bij Beter Bed trouwens. Even plaatje snuffen.
oh, ik dacht eerder 10 ofzo. maar okay.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0? Gaat niet zo hard meer tegenwoordig..
Ik koop alleen nog van die geinige accesoires daar. Niks geen bank, bed of wat dan ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef MPG het volgende:
ikea zijn prutsers
vriend van me had er een bed gekocht, na twee maanden wchten kreeg ie een zootje dozen geleverd, trek een doos open... 2 gaten in het bed, precies op de afstand van de lepels van een vorkheftruck
oftewel bed mee tergu gegeven en hij kant weer 6 weken wachten
quote:
Dank!quote:
Laatste 4 dagen 2 topics gevuld ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, ik dacht eerder 10 ofzo. maar okay.
heul niet, ik heb ergens een mooier bed gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |