Mijn ouders wonen aan/op de dijk.. zullen wel een prachtig uitzocht hebben gehadquote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef JohnFoK het volgende:
Even ging het hard met veel regen! Nu zie ik nog wel een aantal flitsen bij de ijssel. ergste is echt voorbij
[..]
Kijk ook eens naar wat fotootjes in het KLB-topic van skvquote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef Logician het volgende:
WTF net pas thuis ovv alles ligt plat, alles staat onder water, tot aan de knieen nat...
we gaan even een stukje verderop kijken en meer foto's maken, blijkt drama te zijn..
more to come
Jij woont ook in Enschede!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef Logician het volgende:
WTF net pas thuis ovv alles ligt plat, alles staat onder water, tot aan de knieen nat...
we gaan even een stukje verderop kijken en meer foto's maken, blijkt drama te zijn..
more to come
we waren in de stad, ik en DrMarten, paar leuke filmpjes enz voor straksquote:Op maandag 11 juni 2007 00:36 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar wat fotootjes in het KLB-topic van skv
Was je buiten de stad? Zo ja, erg jammer dat je dit hebt gemist!
Vertel! Ik miste al een 'enschede is nat'-topic in DE.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef Logician het volgende:
more to come
Het flitste behoorlijk maar waar ik zat heb ik weinig echt harde knallen gehoord, vrijwel de meeste ontladingen waren vrij hoog in de wolken. Dat scheelt toch wel ietsquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef TeeWee het volgende:
Ben vanuit Duitsland meegereden met die bui vanavond... Was een partij heftig. Ik vind onweer erg leuk enzo, maar hier werd zelfs ik een beetje nerveus van
Elke 2 seconden een flits, was wel makkelijk om de weg een beetje te volgen
Deze mensen zijn we net nog tegen gekomen, was een bejaard indonesisch koppel, ze zagen niets door de regen en reden zo tegen een muur van water aan, de vrouw was half in shock, net in nlquote:Op maandag 11 juni 2007 00:14 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Das nie goe voor de auto, dat weet ik wel.
Kostbaar grapje.
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:54 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
Sja.. station drienerlo ... dit is de tunnel waar je normaal onder door loopt hier staat dus 3 a 4 meter water
en snackbar de puntmuts (rechts op de foto je ziet nog net het bord boven de ingang) sja... ik denk dat daar een poosje niet gegeten gaat worden...
Mooi vergelijkplaatje:quote:Op maandag 11 juni 2007 01:54 schreef Logician het volgende:
[afbeelding]
Kruispunt bij het Centraal station, ik wou de bus nemen en werd uitgelachen door de chauffeur..
rechts zie je nog een stukje tunnel
[afbeelding]
Sja.. station drienerlo ... dit is de tunnel waar je normaal onder door loopt hier staat dus 3 a 4 meter water
en snackbar de puntmuts (rechts op de foto je ziet nog net het bord boven de ingang) sja... ik denk dat daar een poosje niet gegeten gaat worden...
Ja, op dit station stappen veel studenten uit en lopen dan naar de UT, de mensen uit de richting Hengelo moeten door het tunneltje heen.quote:Op maandag 11 juni 2007 03:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat het morgen al weer weg is. Leuke verassing als je met je dromerige kop om 8 uur uit het stoppertje stapt, staat er ineens heel meer voor je neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |