abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50547803
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dus jij vind dat iemand met helemaal geen ervaring maar met een veel ouder iemand van het internet moet afspreken?
ik vind het precies passen in het profiel van makkelijk slachtoffer
wat ik de laatste tijd al vaker om me heen heb gezien
ik vind het nietbij voorbaat 'n nee: kijk wat je van iemand weet en te weten kunt komen, kijk in hoeverre die persoon zich bloot geeft (en dit op eerlijkheid te controleren is ipv dat z'n hele verhaal een fabeltje kan zijn), en neem dan een besluit!
pi_50547842
quote:
Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je zegt het goed er zitten OOK normale mensen
dus zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen

en lijkt me als 19jarige die nooit een relatie heeft gehad geen goed idee omdat meteen met iemand zoveel ouder van het internet af te spreken
Waarom zou iemand van 29 foutere bedoelingen kunnen hebben dan iemand van 20?
pi_50547953
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:10 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Waarom zou iemand van 29 foutere bedoelingen kunnen hebben dan iemand van 20?
omdat de meeste 29 jarige niets met een 19 jarige willen
maar goed het kan inderdaad ook best zo zijn dat het wel goed zit
maar ik zou er als ouder of vriendin ook niet blij mee zijn en me zorgen maken
pi_50559989
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:32 schreef Fleurezeur het volgende:
waarom komt tandpasta altijd zo netjes gestreept uit de tube?
Tijdens het vullen van de tubes tandpasta gaat eerst van bovenaf de witte tandpasta erin. Daarbovenop komt de gekleurde tandpasta. De truuk zit 'm in de dop. Daar zit een groot gat in het midden en om de rand een aantal kleinere gaatjes. Als je knijpt komt de witte tandpasta door het grote gat en de gekleurde tandpasta uit de kleine gaatjes.

De kleuren gaan niet door elkaar als je de tube schudt. Dit komt doordat er geen kleurstof wordt gebruikt, maar pigment. Pigment mengt zich niet met andere vloeistoffen, vandaar dat het zo in lagen blijft zitten.
pi_50562094
Zo, dus ik ben dit hele weekend aan het genieten geweest. Lekker naar Brussel geweest, mijn nieuwe buurt verkend, wezen shoppen. Hele dag in mijn uppie geweest, heb me prima vermaakt. Daarna wezen stappen met een vriend van me in Rotterdam, hele dag samen op de bank gehangen en een hapje gegeten. Vriendschappen tussen mannen en vrouwen: ik weet het niet meer zo zeker of dat wel kan, er hing iets in de lucht. Geen vlinders overigens.

Maar goed, vandaag heb ik zo'n dag dat ik liever geen single wil zijn. Vandaag wil ik gewoon dat een LEUKE man achter me aan zit (in plaats van die engerds in Brussel, ik ben zelfs op de vlucht geslagen gisteren ), momenteel trek ik alleen eikels aan en mensen met wie ik dus niks wil of waar ik mee wil praten. In het perfecte plaatje komt er dus een onwijs aantrekkelijke man naar me toe, maakt een babbeltje met me en dan blijkt het ook nog ontzettend te klikken. Maar ja, ain't gonna happen anytime soon en ik wil niet, zoals ik tot nu toe altijd gedaan heb, settelen for less. Tuurlijk wel eens kriebels gevoeld maar echt dolverliefd.. Nee, helaas niet. Ik blijf nog steeds bij mijn standpunt dat ik helemaal hoteldebotel wil zijn maar dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk.

Ik denk dat ik er morgen wel weer doorheen ben .

Oh ja: kanjer-boy belde nog , die heeft de boodschap echt niet begrepen volgens mij .
pi_50562577
Kanjer-boy.. wheheh
pi_50562673
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Vriendschappen tussen mannen en vrouwen: ik weet het niet meer zo zeker of dat wel kan, er hing iets in de lucht.
Een man en vrouw kunnen vrienden zijn wanneer:
- De man homosexueel is.
- De man je niet aantrekkelijk vindt.
- De man al een vrouw heeft die hoger op zijn ladder staat.

Als je dat niet gelooft moet je jezelf het volgende afvragen:
Als jij samen met hem alleen bij hem thuis zou zijn 's avonds en jij jezelf even excuseert om naar het toilet, vervolgens naakt terugkomt en vraagt of hij sex met je wilt hebben, zou hij dan..
- zeggen dat hij het risico niet wil lopen om de prachtige vriendschap die jullie hebben gecreëerd in gevaar te brengen met fysieke daden.
- Akkoord gaan.

bron
pi_50562735
Akkoord gaan, absoluut. En ik ook wel, denk ik. Evengoed, in mijn geval hoeft dat de vriendschap niet te verzieken. Hij valt dan wel weer onder de categorie waar ik niet verliefd op word.
pi_50562841
Dus je kan wél sex hebben zonder verliefd te worden.
*Nieuwe ontdekking*
pi_50563040
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:53 schreef OldJeller het volgende:
Dus je kan wél sex hebben zonder verliefd te worden.
*Nieuwe ontdekking*
Met deze persoon kan het wel ja, geen vlinders nu maar ik ken hem te goed. En hij is ook niet verliefd gelukkig dus no harm done. Tenminste, daar lijkt het nu wel op.
pi_50563170
So she is human after all..
pi_50563250
quote:
Op zondag 17 juni 2007 23:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Kanjer-boy.. wheheh
Ja, ik ga zeggen dat ik verliefd ben geworden op iemand anders. Ik kreeg trouwens ook nog een liefdesverklaring van iemand anders dit weekend.. Was wel heel lief maar ik heb de uitnodiging om uit eten te gaan afgeslagen.

En waarom schrijven mensen mij liefdesbrieven met allemaal spelfouten??!?!!!?!?!!!
pi_50564179
Word jij soms niet gestoord van jezelf WD?
pi_50566469
quote:
Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef dawg het volgende:
damn je haalt me de woorden van m'n toetsenbord..

Maare.. ja WD.. give some answer will ya
  maandag 18 juni 2007 @ 06:53:29 #190
141482 Q.
JurassiQ
pi_50566919
Ik geloof dat ik op dit moment niet bijzonder content ben met mijn vrijgezelle status. .
For great justice!
pi_50567126
quote:
Ik heb altijd twee gedachten bij WD:
1. Heeft ze gratis Ferrari's in haar kut hangen ofzo?
2. Wanneer 1 onjuist is; wat voor wereldvreemde, sociaal onbekwame en desperate dweebs trappen in godsnaam in dergelijke would-be charmes en simplistische spelletjes?
I was an atheist until I realized I was God
pi_50567993
quote:
Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ja, ik ga zeggen dat ik verliefd ben geworden op iemand anders. Ik kreeg trouwens ook nog een liefdesverklaring van iemand anders dit weekend.. Was wel heel lief maar ik heb de uitnodiging om uit eten te gaan afgeslagen.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk? Hij vraagt je mee uit eten, niet ten huwelijk. Gewoon een leuke avond, geen big deal, zolang je maar duidelijk bent. tenzij je hem gewoon geen leuk gezelschap vindt natuurlijk
quote:
En waarom schrijven mensen mij liefdesbrieven met allemaal spelfouten??!?!!!?!?!!!
Is het nu heel goedkoop om te zeggen dat Nederlands best een moeilijke taal is voor non-native speakers?
pi_50568097
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk? Hij vraagt je mee uit eten, niet ten huwelijk. Gewoon een leuke avond, geen big deal, zolang je maar duidelijk bent. tenzij je hem gewoon geen leuk gezelschap vindt natuurlijk
[..]
ja maar je moet wel moeilijk doen anders gaan ze straks denken dat je niet populair bent
pi_50568183
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar je moet wel moeilijk doen anders gaan ze straks denken dat je niet populair bent
Als dat als reden genoemd wordt bij een afwijzing zou ik heel blij zijn
pi_50570946
quote:
Nee, natuurlijk niet! Sterker nog: ik zou mezelf als vrij zorgeloos omschrijven .. Ik kom zo af en toe aan mijn trekken, ga lekker stappen en ik doe de dingen die ik leuk vind. En wat een ander daarvan denkt, lekker zelf weten
pi_50571212
quote:
Op maandag 18 juni 2007 07:59 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb altijd twee gedachten bij WD:
1. Heeft ze gratis Ferrari's in haar kut hangen ofzo?
2. Wanneer 1 onjuist is; wat voor wereldvreemde, sociaal onbekwame en desperate dweebs trappen in godsnaam in dergelijke would-be charmes en simplistische spelletjes?
Geen ferrari's, je doet net alsof ik elke week met een ander de koffer induik. Ik date veel, maar neuken komt er maar zelden van. En als het er wel van komt, dan is het voornamelijk op regelmatige basis. De mensen met wie ik wel seks heb gehad (en die zijn nog op 2 handen te tellen) waren geen van allen rare freaks. Allemaal nette jongens met een baan of studerend. Ik durf zelfs te stellen dat ze doorgaans erg betrouwbaar zijn. En dat is niet zo gek want ik ben ook heel betrouwbaar. Ik post alleen mijn dateleven hier hè? Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zo
pi_50571282
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

[..]

Is het nu heel goedkoop om te zeggen dat Nederlands best een moeilijke taal is voor non-native speakers?
Hij is geen leuk gezelschap. En ook de hollanders die me liefdesverklaringen sturen, maken veel spelvauten. Probleem is wel dat de echt leuke mensen me geen liefdesbrieven schrijven. Heel eerlijk: de mensen die me wel liefdesbrieven sturen, vind ik eigenlijk gewoon sukkels.
pi_50572202
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Geen ferrari's, je doet net alsof ik elke week met een ander de koffer induik. Ik date veel, maar neuken komt er maar zelden van. En als het er wel van komt, dan is het voornamelijk op regelmatige basis. De mensen met wie ik wel seks heb gehad (en die zijn nog op 2 handen te tellen) waren geen van allen rare freaks. Allemaal nette jongens met een baan of studerend. Ik durf zelfs te stellen dat ze doorgaans erg betrouwbaar zijn. En dat is niet zo gek want ik ben ook heel betrouwbaar. Ik post alleen mijn dateleven hier hè? Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zo
zolang we er maar om kunnen lachen toch? ga vooral door.. het is leuk om te lezen
  maandag 18 juni 2007 @ 12:06:22 #199
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50572423
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Maar ik snap wel dat jullie mij niet zo goed snappen, alleen dat boeit me niet zo
haha, way2go!
quote:
Op maandag 18 juni 2007 11:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Probleem is wel dat de echt leuke mensen me geen liefdesbrieven schrijven. Heel eerlijk: de mensen die me wel liefdesbrieven sturen, vind ik eigenlijk gewoon sukkels.
Dus als een man wil dat je hem leuk vindt, moet-ie géén liefdesbrief sturen?
* del aubade_WD.doc

ergens ook weer tegenstrijdig, aangezien de man in kwestie voor jou altijd moeite moet doen.
You must be female...

[ Bericht 3% gewijzigd door Garisson72 op 18-06-2007 12:14:11 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_50572567
quote:
Op maandag 18 juni 2007 09:25 schreef Miss_S het volgende:
tsja, dat schijnen vrouwen te denken ja. ik vind het maar flauwe spelletjes. Ik probeerde ook een tijdje een afspraakje te maken met een meisje, na 3 gestrande pogingen had ik zoiets van ik heb geen zin in deze onzin. nadat ze 2 weken niks meer gehoord had van me is ze mij begonnen te bellen. maar ja, ik heb nu zoiets van vergeet het maar, ik heb hier helemaal geen zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')